
Zdroj: Event Fest
Šestý ročník event marketingového festivalu Event Fest se uskuteční 27. března 2025 v prostorách Křižíkových pavilonů a Nové Spirály na Výstavišti Praha. Rozšíří výstavní plochu Event Expo a na konferenci Event Vision představí čtrnáct zahraničních speakerů. Konferenci Event Vision navštíví celkem 28 zástupců asociace BEIC (Business Event Industry Club) z 15 agentur a 15 různých zemí.
Event Fest běžně navštíví přes 2000 eventových a marketingových profesionálů. Každoročně propojuje stovky odborníků z řad agentur, venues, dodavatelských firem, ale i zástupců korporátních zadavatelů eventů s cílem představit eventové novinky, inovace, trendy a know-how.
Mezinárodní konference Event Vision očekává přes 200 hostů, kteří mají v ceně vstupenky na konferenci také vstup na Event Expo. Event Vision představuje české i zahraniční speakery a zaměřuje se na nejaktuálnější témata a problematiku event marketingu. Hosté si budou moci poslechnout příklady, tipy a case studies a získat tak know-how od profesionálů ve svém oboru.
Témata konference:
- interní a klientské eventy
- brand experience
- technologie
- kreativita a design
Keynote speakeři:
- Fredrik Kolverud, Partner, Fieldwork (NO)
- Marie-Hélène Delage, Creative Director, Cirque du Soleil (CA)
- Veronica Vega, International Events Director, Acciona Cultura (ES)
- Nataliia Chyzhova, CEO and Co-owner, Plombir Event Company (UA)
- Miloslav Tuček, Events and Production Hub, Česká spořitelna (CZ)
- Matúš Bielik, Head of Event, Leopard Production (SK)
- Jana Zielinski, Founder and Director, Designblok (CZ)
- Niels Janssen, Founder, FX Agency (NL)
V rámci programu konference Event Vision se také uskuteční panelová diskuse za účasti členů BEIC (Business Event Industry Club) – koalice světových společností v oblasti Brand Experience a Live Communication. Diskuse se zaměří na téma „Vliv AI na vývoj trendů v eventovém průmyslu", kde budou zkoumány způsoby, jak umělá inteligence transformuje řízení eventů, zlepšuje zážitky účastníků a mění marketingové strategie.
Event Expo
Na Event Expo se prezentuje více než 150 vystavovatelů (firem) z různých eventových oborů. Historicky největší plocha Event Festu, až 6 300 m², nabídne návštěvníkům nejen vnitřní, ale i outdoor expozice, venkovní Food Zone a vnitřní Relax & Networking Zone. Novinkou letošního ročníku je mimo jiné otevírací doba festivalu, která se prodlužuje do 18:30 hodin.
Doprovodný program Event Expo
- Expo Stage Show: umělecká, hudební a programová vystoupení.
- Workshop Room: case studies, praktické tipy a rady.
- Event Talks Room: přednášky a panelové diskuze zaměřené na aktuální event marketingová témata.
- Event Talks Podcast: podcasty s event marketingovými tématy nahrávané přímo na Event Festu.
- Experience Zone: interaktivní zóna plná inspirace, zábavy a technologií.
- Creative Battles: kreativní duely umělců, tvůrců a hudebníků.
- Soutěž o teambuilding: Možnost vyhrát firemní teambuilding až pro 40 osob, včetně zajištění nealko nápojů a občerstvení ve Futurento. Pravidla soutěže oznámíme již brzy na našich sítích a webu.
Čtenáři mohou využít 10% slevu na nákup libovolné vstupenky s kódem: EF25-MP-MG-10, a to na konferenci do 14.3. a na vstupenky na Expo do 23.3.
Vstupenky si můžete pořídit na webu akce zde.