Nadace ČS představuje Skoalu pro finanční vzdělávání

úterý, 18. března 2025, 11:15 Aktuality, Marketing MediaGuru

Nadace České spořitelny vytvořila ve spolupráci s agenturou Haze a vývojáři Appliftingu projekt finančního vzdělávání Skoala. 

Vizuální podoba platformy Skoala, zdroj: Haze

Vizuální podoba platformy Skoala, zdroj: Haze

Nadace České spořitelny spouští novou platformu s názvem Skoala, jejímž cílem je podpora finančního vzdělávání a rozvoj kompetencí mladé generace. S její pomocí se mohou děti učit hospodařit s penězi, chápat jejich hodnotu a zvládat základní finanční operace, včetně reklamací nebo sestavování rozpočtu. 

Platforma pracuje s gamifikací, je jednoduchá a učitelům pomáhá uspořit čas na přípravu. Obsahuje přes 100 digitálně zpracovaných metodických materiálů, desítky vzdělávacích her a infografik. 

Autory gamifikace a významné části vzdělávacího obsahu jsou Jakub Hussar a Milan Mach z agentury Haze, která stojí za výrobou obsahu platformy. Autorem vizuální identity a spoluautorem konceptu digitální výuky je Daniel Špaček, jenž je podepsán pod podobou dětského kanálu České televize ČT :D. Za kompletním technologickým řešením platformy stojí vývojářské studio Applifting

„Cílem Nadace České spořitelny je podpora finančního vzdělávání a rozvoj kompetencí mladé generace. Hledali jsme způsob, jak dětem přiblížit finanční gramotnost tak, aby jim dávala smysl a zároveň byla snadno použitelná pro učitele. Agentura Haze a společnost Applifting nám pomohly vytvořit platformu, která propojuje interaktivní výuku s reálnými situacemi a umožňuje školám pracovat s finančními tématy přístupnou a srozumitelnou formou,“ komentuje David Hubáček, vedoucí týmu Skoala Nadace České spořitelny.

-stk-