
Barbara Grabiwoda, zdroj: Publicis Groupe
Na pozici Chief Commerce Strategy Officer pro region střední a východní Evropy v Publicis Groupe CEE nastupuje Barbara Grabiwoda. V nově vzniklé roli se zaměří na vedení rozvoj a realizace obchodních strategií a retail médií na klíčových trzích střední a východní Evropy. Nově vzniklá role spadá přímo pod Marii Tudor, Chief Operating Officer pro region střední a východní Evropy v Publicis Groupe.
Barbara Grabiwoda se bude také zaměřovat na podporu contentových inovací s využitím umělé inteligence, rozvoj produktů a hubů, včetně podpory škálování obchodních nabídek pro retailové klienty na vícero trhů. Současně je také připravený plán pro další rozvoj její role tak, aby v dlouhodobém horizontu zahrnovala všechny aspekty komunikační a mediální strategie.
Dříve Grabiwoda působila jako ředitelka pro strategii společnosti PXP / Publicis Production. Přes deset let pracovala na klientské straně, kde zastávala vedoucí pozice ve společnostech LOT Polish Airlines, Alior Bank a Tchibo. Je také autorkou v oblasti tvorby obsahu využívajícího umělou inteligenci. V roce 2024 byla hlavní přispěvatelkou do publikace Supercharging Content Production with GenAI: Turning Buzzwords into Scalable Practices - A Cross-Sector Analysis, komplexního white paper zkoumajícího dopad AI na efektivitu a optimalizaci produkce obsahu.
Má doktorá z Varšavské ekonomické školy, kde se zaměřila na výzkum nákupního chování generace Z. Její dizertace získala ocenění Nejlepší doktorandská práce roku. Přednáší také na polských univerzitách a je autorkou knihy The Economics of Digital Shopping in Central & Eastern Europe (Cambridge University Press, 2022).
-stk-