
CLV kampaň služby Oneplay, zdroj: TV Nova
Marketingová kampaň ke spuštění nové služby Oneplay vstupuje do další fáze. Po uvedení brandových TV spotů, přítomnosti v digitálních kanálech a venkovní reklamě přichází další vlny komunikace – nové vizuály na bigboardech, contentové spoty k vybraným pořadům a rádio. Tyto formáty rozšiřují koncept kampaně, která staví na motivu výtahu do vyšších pater zábavy a sportu.
Od 1. dubna se kampaň rozšiřuje o nové tři bigboardové vizuály po celé České republice, které navazují na předchozí outdoorové formáty a dál budují vizuální identitu značky. Spojuje je motiv výtahu. Na prvním vizuálu je Oskar Hes jako Král Šumavy, na druhém moderátorka Zorka Hejdová a na třetím Petr Čech na pozadí sportovního stadionu.
Zároveň byly do kampaně zařazeny nové contentové spoty, které představují vybrané vlajkové tituly Oneplay. Jde o spoty k Formuli 1, hokeji, fotbalu a reality show Survivor.
„Další fází brandové kampaně chceme i nadále podpořit probíhající migraci zákazníků, zejména z O2 TV, a zároveň posilovat povědomí o značce, která vznikla teprve nedávno. Kromě úvodní kampaně rozšiřujeme komunikaci o obsahové spoty zaměřené na konkrétní pořady, které lépe představují klíčový obsah Oneplay a ukazují, jak pestrou nabídku služba přináší,“ doplňuje Andrej Slaninka, Brand Manager Oneplay.
Součástí první fáze kampaně byl i brandový polep přestupního tunelu mezi trasami A a C ve stanici metra Muzeum. Celý přestup metra se proměnil v atmosférický les inspirovaný prostředím Oneplay originálu Král Šumavy.
„Branding v metru nám přišel jako ideální a hodně kontaktní formát, díky kterému jsme mohli dobře představit naši novou kreativní platformu. Výtah jako hlavní motiv kampaně funguje vizuálně skvěle a chceme na něm dlouhodobě stavět celý příběh značky Oneplay,“ říká Jakub Folauf, Head of Brand & Marketing Strategy TV Nova.
Kampaň Oneplay odstartovala 25. února, aktuálně je přítomná napříč všemi klíčovými médii – v televizi, rádiu, tisku, online, sociálních sítích i outdooru.
-mav-