Peppermint spouští konzultační divizi Digital Booster

pondělí, 24. března 2025, 09:50 Aktuality, Reklama MediaGuru

Agentura Peppermint startuje program Digital Booster, jenž nabízí pravidelné konzultace na míru podle průmyslového odvětví klienta.

Zdroj: Peppermint

Zdroj: Peppermint

Peppermint spouští novou konzultační divizi Digital Booster, nabízející marketingový mentoring o novinkách v AI a trendech na sociálních sítích. Brand manažerům/manažerkám a marketérům/marketérkám z řad stávajících klientů i marketingové veřejnosti připraví pravidelné konzultace na míru podle jejich průmyslového odvětví.  

„Často se setkáváme s tím, že u nás klienti ad hoc poptávají ,boosty’ na různá témata. V současné době je ale velmi běžné, že co bylo loni velký objev, je dnes zastaralé. A zastaralá jsou tedy i samotná jednorázová školení," říká Honza Kotek, CEO agentury.

„Zejména u AI nástrojů a jejich implementace je teorie samozřejmě extrémně zajímavé, ale pro firemní školení úplně plané téma. Proto vybereme témata podle jejich oboru a přímo na offline workshopu je naučíme pracovat s nástroji, které se jim mohou hodit nejvíce. A necháme je si vše vyzkoušet," dodává Robin Hendrych, kreativní ředitel Peppermintu.

„Digital Booster nabízí workshopy pro firmy, skupiny i jednotlivce. Začínáme třemi oblastmi: AI v marketingu, Influencer marketing a Social Media trendy. Workshopy probíhají živě, na míru klientovi. A hlavně pravidelně. Protože trendy v našem oboru nikdy nespí," uzavírá Ondřej Danda, COO agentury.

-stk-