Převedení všech zákazníků O2 TV do Oneplay bude trvat tři měsíce

úterý, 11. března 2025, 07:20 Aktuality, TV ČTK

Operátor bude zákazníky na novou službu, která vznikla spojením se streamovací video platformou Novy Voyo, převádět postupně.

Zdroj: O2

Zdroj: O2

Převedení všech zhruba 870 tisíc zákazníků O2 TV do nové služby Oneplay bude trvat zhruba tři měsíce. Operátor bude zákazníky na novou službu, která vznikla spojením se streamovací video platformou Novy Voyo, převádět postupně. ČTK to řekla mluvčí O2 Veronika Zachariášová.

Všichni zákazníci se ale do Oneplay mohou přihlásit od nynějška prostřednictvím mobilů nebo chytrých televizí. Mohou přitom využít stejné přihlašovací údaje, jako do O2 TV.

„Přístup do obou platforem budou mít zákazníci O2 až do samotného data přechodu. Přesný termín, kdy budou jejich služby převedeny, se dozví měsíc předem – pošleme jim e-mail nebo dopisem, kde vše přehledně uvedeme, a ještě jim pro jistotu pošleme i SMS, aby jim tato komunikace neutekla," dodala Zachariášová.

Zákazníci se vedle termínu přechodu dozví i konkrétní tarifní plán a cenu. Pokud jim vybraný tarifní plán nebude vyhovovat, mohou si ho po převodu kdykoli změnit. Pokud naopak na termín zákazníci nebudou chtít déle čekat, mohou se na operátora obrátit prostřednictvím webového Moje O2 nebo v kterékoli O2 Prodejně a budou převedeni přednostně.

Pro část uživatelů bude přechod znamenat vyšší cenu, ale zároveň rozšíření nabídky. Předplatitelům Voyo byl dnes jejich uživatelský profil automaticky převeden do Oneplay. Stejně tak všichni nynější zákazníci O2 získali přístup do Oneplay se službami Voya.

O2 i Nova patří investiční skupině PPF. Voyo využívá v ČR a na Slovensku téměř jeden milion lidí.

-čtk-

První zkušenost: Jak proběhla migrace zákazníka O2 TV z Voyo na Oneplay?

pondělí 10. března 2025

Startuje Oneplay. Co se stane? A je lepší zrušit Voyo nebo O2 TV?

neděle 9. března 2025