Samsung volí na komunikaci displejové divize Flo BX

čtvrtek, 27. března 2025, 11:00 Aktuality, Reklama MediaGuru

Kompletní kreativní komunikaci displejové divize společnosti Samsung Electronics zajistí Flo. 

O komunikaci Samsung Display Solutions se nově postará Flo BX, zdroj: Flo BX.

O komunikaci Samsung Display Solutions se nově postará Flo BX, zdroj: Flo BX.

Brand Experience (BX) divize společnosti Flo vyhrála tendr společnosti Samsung Electronics. Nově bude zajišťovat kompletní kreativní komunikaci Samsung Display Solutions na českém a slovenském trhu. 

V rámci spolupráce převezme Flo BX péči o brand experience displejové divize Samsungu. Zajistí pro ni nejen kreativní obsah pro digitální kanály, jako jsou sociální sítě a online kampaně, ale také posílí viditelnost značky v offline světě – od merchandisingu přes eventy až po spolupráci při uvedení nových produktů. Z pozice content lead se o Samsung Display postará David Bárta se svým týmem.

„Spolupráce se Samsung Display je pro nás důležitý milník. Rozšiřuje naše stávající portfolio klientů o nový segment v podobě globálního lídra, který pokrývá jak B2C, tak i B2B segment. Současně jde o skvělou příležitost přinést náš kreativní pohled a zkušenosti do pro nás nového technologického odvětví a pomoci formovat budoucnost vizuálních technologií,“ říká David Bárta

Samsung Display Solutions si od této spolupráce slibuje celkové upevnění pozice na lokálním trhu. „Hledali jsme partnera, který nejen rozumí naší značce, ale dokáže ji také efektivně ukotvit na českém a slovenském trhu. Flo nás přesvědčilo svým kreativním přístupem i odborností, a proto věřím, že tato spolupráce přinese skvělé výsledky,“ dodává Dominik Dlouhý, marketing specialist CEED ze Samsung Electronics Czech and Slovak.

-stk-