V Young Lions 70 týmů navrhuje kampaně pro čtyři organizace

úterý, 18. března 2025, 09:05 Aktuality, Reklama MediaGuru

Po celý týden probíhá v Praze letošní ročník talentové soutěže Young Lions pro mladé tvůrce do 30 let.

René Jež, zdroj: Lionhearted

René Jež, zdroj: Lionhearted

Letošní sedmnáctý ročník Young Lions, kreativní soutěže a tréninkového programu pro mladé komunikační profesionály do 30 let včetně, oznámil soutěžní zadání a složení porot. Celkem sedmdesát týmů řeší zadání čtyř organizací v pěti kategoriích. O oceněných rozhodne tento týden dvacet porotců rozhodne. Vítězové budou slavnostně vyhlášeni 24. března v Radlické kulturní sportovně.

Vítězové získávají ocenění a právo reprezentovat Českou republiku na světové soutěži. Pro všechny medailisty se připravuje na 16. a 17. května 2025 dvoudenní rozvojový program Winners Camp zaměřený na rozvoj jejich osobního a kreativního myšlení a excelence.

Díky novému hlavnímu partnerovi kategorie PR, agentuře Hero & Outlaw, získají její vítězové delegátské pasy na festival Cannes Lions opravňující je k účasti v globální soutěži Young Lions. Navíc, díky nově zavedenému mechanismu, kdy organizátor soutěže věnuje registrační poplatky 21. a každého dalšího přihlášeného týmu v kategorii, získají vítězové kategorie Digital hodnotu 3 registračních poplatků.

Samotnou soutěží to letos nekončí. Úplnou novinkou je spuštění celoroční komunity Young Lions, která funguje na virtuální komunitní platformě Circle a umožnuje soutěžícím se setkávat nejen virtuálně, ale i na živo. Chystá se několik Connections setkání v průběhu roku doplněných o dvacet přednášek od porotců soutěže pod názvem Excellence Track. Většina přednášek bude naživo, některé budou virtuální. Komunita otevírá i prostor pro peer-to-peer learning. V plánu jsou i další aktivity, které se otevřou širšímu publiku.

MEDIA | 17 týmů

Organizace Spirit2018 (www.spirit2018.cz) se zabývá pěstounstvím a chtějí přispět k tomu, aby v budoucnu už žádné dítě nemuselo do ústavní péče. Cílem kampaně je najít aspoň 1000 nových pěstounů/pěstounských rodin. 

  • Prezident – Tereza Svěráková, Creative Lead, OAK Prague
  • Pavla Hajnová, Managing Director, Dentsu X
  • Petra Pipková, CEO, Mindsquared a.s.
  • Ondřej Šimůnek, CEO, Wavemaker

DIGITAL | 23 týmů

Organizace Živá krajina (www.zivakrajina.info) pomáhá obcím, zemědělcům a lesníkům obnovovat a přizpůsobovat krajinu změnám klimatu. Na základě vědeckých metodik navrhuje konkrétní opatření na míru každé lokalitě. Jejím záměrem je aktivovat majitele půdy, aby to bylo možné uskutečnit.

  • Prezident – Jake Barrow, Chief Creative Officer, VML Czechia
  • Richard Axell, Associate Creative Director, LEGO Group
  • Michal Bubeníček, CEO & Partner, Etnetera Motion
  • David Kotrč, Head of Campaigns, Visibility
  • Barbora Fryč Šumanská, Head of Family & Youth Audiences, MSL Czech

PR | 16 týmů

Institut Pallium (www.pallium.cz) propojuje a podporuje všechny, kteří se podílejí na péči o děti a dospívající se závažným život limitujícím či ohrožujícím onemocněním. Ve spolupráci s Českou společností paliativní medicíny (www.paliativnimedicina.cz) chtějí v kampani ovětlit, že dětská paliativní péče není zdaleka jenom o umírání, ale zejména podpoře dětí a jejich rodin, aby žili co nejlepší život v dané situaci.

  • Prezident - Pavel Vlček, ASCOPA
  • Jitka Němečková, CEE Corporate Affairs Manager, Haleon
  • Ivo Půr, Chief Strategy & Innovation Officer, Hero & Outlaw
  • Jakub Splavec, Head of Strategic Communication, SK Slavia Praha
  • Václav Sochor, Head of Corporate Communication, Tipsport

PRINT | 9 týmů

Terapeutické centrum Modré dveře (www.modredvere.cz) je to pro lidi, kteří v životě hledají psychickou stabilitu a potřebují k tomu odbornou pomoc či podporu. Tématem kampaně je jejich služba krizová pomoc, která lidem pomáhá v náročných situacích rychke, anonymně a bezplatně.

  • Prezident - David Suda, Creative Director, WMC/GREY
  • Pavel Fuksa, Creative Director, Fuksaworks
  • Iva Nitkulinec, Creative Director, DDB Prague

MARKETERS  | 5 týmů

Opět organizace Živá krajina (www.zivakrajina.info), která pomáhá obcím, zemědělcům a lesníkům obnovovat a přizpůsobovat krajinu změnám klimatu. Na základě vědeckých metodik navrhuje konkrétní opatření na míru každé lokalitě. Jejím záměrem je aktivovat majitele půdy, aby to bylo možné uskutečnit, a úkolem marketérů je k tomu využít značku, pro kterou pracují.

  • Prezident - Pavlína Rieselová, Owner & Managing Partner Ewing Group
  • Honza Dvořák, Senior Brand Manager RTD, Plzeňský Prazdroj
  • Karolína Kostková, Head of Marketing, Refresher CZ

-mav-