Young Lions: Nejvíc cen mají mladí z Dentsu, WMC Grey a Zaraguzy

pondělí, 24. března 2025, 21:05 Reklama MediaGuru

Sedmnáctý ročník rozvojové soutěže pro mladé profesionály z oboru Young Lions rozdal své ceny.

Ilustrační foto, zdroj: Lionhearted

Ilustrační foto, zdroj: Lionhearted

Letošní sedmnáctý ročník Young Lions, kreativní soutěže a tréninkového programu pro mladé komunikační profesionály do 30 let včetně, vyhlásil vítěze v jednotlivých kategoriích. Do letošního ročníku se přihlásilo sedmdesát týmů, které řešily zadání čtyř organizací v pěti kategoriích. O oceněných rozhodlo dvacet porotců. Nejvíce medailových ocenění posbíraly mladé týmy z agentur Dentsu (tři medaile - jedna stříbrná, dvě bronzové a jedno čestné uznání), WMC Grey (tři medaile – dvě zlaté, jedna stříbrná) a Zaraguza (jedna zlatá, jedna bronzová a jedno čestné uznání). Po dvou oceněních posbíraly agentury VML a Ami Communications a po jednom Hero & Outlaw, PHD / OMG, Bison & Rose, YYY agency a David Čedík. Největší konkurence byla v kategorii Digital (23 týmů), dále v kategorii Média (17 týmů) a PR (16 týmů).

Média

  • V kategorii Média zvítězil tým tvořený Ivannou Yovzhiy a Michaelou Tvrdíkovou z agentury Zaraguza.
  • Druhé místo patří dvojici Dieu Linh Phanová a Lucia Štoffová, reprezentující agenturu VML.
  • Třetí příčku obsadily dva týmy: Matyáš Gelnar a Kristýna Šteffelová z agentury Dentsu a dále Anna Krupičková z agentury PHD spolu s Terezou Kanzelsbergerovou z OMG.
  • Za své výkony získaly čestné uznání také dvojice Lucia Urbaníková a Michal Krhut, taktéž z agentury Zaraguza, a Tereza Košťálková spolu s Klárou Exnarovou, zastupující agenturu VML.
Ivanna Yovzhiy a Michaela Tvrdíková z agentury Zaraguza. Zdroj: Lionhearted

Ivanna Yovzhiy a Michaela Tvrdíková z agentury Zaraguza. Zdroj: Lionhearted

Digital

  • V kategorii Digital zvítězil tým ve složení Václav Pruner z WMC Grey a David Čedík, zastupující stejnojmenný subjekt.
  • Na druhém místě se umístila dvojice Marek Paštika a Kryštof Henzl, rovněž z agentury WMC Grey.
  • Třetí místo patří Štěpánovi Zahálkovi a Tereze Kovandové, kteří reprezentovali agenturu Dentsu.
  • Čestné uznání v této kategorii získali Oleksandra Horobiienko a Cedrik Kryštof Šín z agentury YYY.
Václav Pruner a David Čedík, zdroj: Lionhearted

Václav Pruner a David Čedík, zdroj: Lionhearted

PR

  • V kategorii PR si první místo odnesl tým Jakub Wija a Adam Rektor Polánek z agentury Hero & Outlaw.
  • Porota udělila dvě ocenění na stříbrné pozici. Odnesly si je týmy z AMI CommunicationsAndrea Laštovičková a Karolína Hájková a Terezie Hofmanová s Kristýnou Michálkovou.
  • Třetí příčku obsadily Monika Indrová a Terezie Krejčí, reprezentující agenturu Bison & Rose.
  • Čestného uznání se dočkaly Tereza Drábková a Anežka Slamová z agentury Dentsu.
Jakub Wija a Adam Rektor Polánek z Hero & Outlaw, zdroj: Lionhearted

Jakub Wija a Adam Rektor Polánek z Hero & Outlaw, zdroj: Lionhearted

Print

  • V kategorii Tiskové reklamy si zlato vybojovala dvojice Aneta Lišková a Zuzana Soukupová z agentury WMC Grey.
  • Druhé místo obsadili Michal Plecháč a Olga Shustova, kteří reprezentovali agenturu Dentsu.
  • Třetí příčku si vybojovali Bára Šimoníková a Václav Kudělka z agentury Zaraguza.
Aneta Lišková a Zuzana Soukupová z WMC Grey, zdroj: Lionhearted

Aneta Lišková a Zuzana Soukupová z WMC Grey, zdroj: Lionhearted

Marketers

  • V kategorii Marketers vyhráli Daniela Valenta a Jaroslav Garai, zastupující značku Heineken.
  • Porota v této kategorii neudělila druhé ani třetí místo. Čestné uznání si odnesla dvojice Sofie Peřinová a Alena Holanová z Allegra.
Daniela Valenta a Jaroslav Garai (oba Heineken). Zdroj: Lionhearted

Daniela Valenta a Jaroslav Garai (oba Heineken). Zdroj: Lionhearted

Briefy

Média

Soutěžící měli navrhnout kampaň, která osloví veřejnost a motivuje 1000 nových rodin k pěstounství. Kampaň měla zvýšit povědomí o pěstounské péči, získat 100 tisíc pravidelných sledujících a přivést 1500 vážných zájemců do pěstounského klubu. Návrh je připravován pro organizaci Spirit, která podporuje pěstounství a usiluje o to, aby žádné dítě nemuselo vyrůstat v ústavu.

Digitál

Soutěžící měli navrhnout digitální kampaň, která motivuje vlastníky zemědělské půdy k aktivní péči o půdu a také k obnově krajiny, aniž by se museli obávat složité byrokracie. Kampaň měla zajistit sběr kontaktů na vlastníky půdy, změnit vnímání vlastnictví zemědělské půdy jako pasivního aktiva a vytvořit komunitu zapojených vlastníků. Návrh je určen pro neziskovou organizaci Živá krajina, která propojuje vlastníky půdy s obcemi usilujícími o udržitelná adaptační opatření.

Print

Soutěžící měli za úkol vytvořit návrh tiskové reklamy, která zvýší povědomí o krizové pomoci poskytované centrem Modré dveře a motivuje lidi v psychické tísni k využití této služby. Reklama by měla oslovit širokou veřejnost, destigmatizovat vyhledání odborné pomoci a vést ke zvýšení počtu lidí, kteří se na krizovou pomoc obrátí. Nezisková organizace Modré dveře se zaměřuje na podporu duševního zdraví a poskytování krizové intervence.

PR

Soutěžící měli navrhnout PR kampaň, která pomůže překonat tabu spojená s dětskou paliativní péčí a zvýší povědomí o její komplexnosti. Kampaň měla oslovit širokou veřejnost, novináře, tvůrce obsahu i politiky a upozornit na nutnost dostupné a variabilní péče napříč regiony ČR. Návrh je připravován pro organizace Česká společnost paliativní medicíny a Pallium.

Marketers

Soutěžící měli vytvořit marketingovou kampaň, která motivuje vlastníky zemědělské půdy k zapojení do projektu na opatření obnovy krajiny. Kampaň měla efektivně oslovit dvě hlavní cílové skupiny – starší generaci vlastníků vnímajících půdu jako rodinné dědictví a mladší generaci rozhodující se na základě investičního potenciálu – a vést je k jednoduchému kroku: vyplnění online formuláře. Návrh je určen pro iniciativu Živá krajina.

Poroty

  • Média: Prezident – Tereza Svěráková, Creative Lead, OAK Prague, Pavla Hajnová, Managing Director, Dentsu X, Petra Pipková, CEO, Mindsquared, Ondřej Šimůnek, CEO, Wavemaker
  • Digital: Prezident – Jake Barrow, Chief Creative Officer, VML Czechia, Richard Axell, Associate Creative Director, LEGO Group, Michal Bubeníček, CEO & Partner, Etnetera Motion, David Kotrč, Head of Campaigns, Visibility, Barbora Fryč Šumanská, Head of Family & Youth Audiences, MSL Czech
  • PR: Prezident - Pavel Vlček, ASCOPA, Jitka Němečková, CEE Corporate Affairs Manager, Haleon, Ivo Půr, Chief Strategy & Innovation Officer, Hero & Outlaw, Jakub Splavec, Head of Strategic Communication, SK Slavia Praha, Václav Sochor, Head of Corporate Communication, Tipsport
  • Print: Prezident - David Suda, Creative Director, WMC/GREY, Pavel Fuksa, Creative Director, Fuksaworks, Iva Nitkulinec, Creative Director, DDB Prague
  • Marketers: Prezident - Pavlína Rieselová, Owner & Managing Partner Ewing Group, Honza Dvořák, Senior Brand Manager RTD, Plzeňský Prazdroj, Karolína Kostková, Head of Marketing, Refresher CZ

Přehled vítězů Young Lions 2025

Kategorie Tým jméno příjmení organizace
Media        
Winners 17 Ivanna Yovzhiy Zaraguza
Michaela Tvrdíková Zaraguza
2nd place 14 Dieu Linh Phanová VML 
Lucia Štoffová VML 
3rd place 7 Matyáš Gelnar Dentsu 
Kristýna Šteffelová Dentsu 
3rd place 13 Anna Krupičková PHD
Tereza Kanzelsbergerová OMG
Honorary Mention 3 Lucia Urbaníková Zaraguza
Michal Krhut Zaraguza
Honorary Mention 15 Tereza Košťálková VML
Klára Exnarová VML
Digital        
Winners 12 Václav Pruner WMC GREY
    David Čedík David Čedík
2nd place 19 Marek Paštika WMC GREY
    Kryštof Henzl WMC GREY
3rd place 18 Štěpán Zahálka Dentsu 
Tereza Kovandová Dentsu 
Honorary Mention 23 Oleksandra Horobiienko YYY agency
Cedrik Kryštof Šín YYY agency
PR        
Winners 7 Jakub Wija Hero & Outlaw
Adam Rektor Polánek Hero & Outlaw
2nd place 6 Andrea Laštovičková AMI Communications
Karolína Hájková AMI Communications
2nd place 8 Terezie Hofmanová AMI Communications
Kristýna Michálková AMI Communications
3rd place 5 Monika  Indrová Bison & Rose
Terezie Krejčí Bison & Rose
Honorary Mention 11 Tereza Drábková Dentsu 
Anežka Slamová Dentsu 
Print        
Winners 8 Aneta Lišková WMC Grey
Zuzana Soukupová WMC Grey
2nd place 4 Michal Plecháč Dentsu 
Olga Shustova Dentsu 
3rd place 9 Bára Šimoníková Zaraguza
Václav  Kudělka Zaraguza
Marketers        
Winners 1 Daniela Valenta Heineken 
Jaroslav Garai Heineken 
Honorary Mention 3 Sofie Peřinová Allegro
Alena Holanová Allegro

Zdroj: Lionhearted

Všechny soutěžní práce jsou zveřejněny na https://younglionscz.circle.so/c/work/

V Young Lions 70 týmů navrhuje kampaně pro čtyři organizace

úterý 18. března 2025

-mav-