Z dentální hygieny loni nejvíce inzeroval Parodontax

pátek, 21. března 2025, 09:55 Aktuality, Reklama, Výzkum MediaGuru

Ze značek pro dentální hygienu patřily k nejsilnějším inzerentům Parodontax, Elmex a Sensodyne.

Ilustrační foto, autor: Lesly Juarez / Unsplash

Ilustrační foto, autor: Lesly Juarez / Unsplash

V segmentu dentální hygieny, kam patří zubní kartáčky, nitě i pasty, do reklamy loni nejvíce investovala značka Parodontax, jež do inzerce vložila podle ceníkových cen přes 85 milionů korun. Na druhém místě se s mírným odstupem umístila Elmex, na třetím Sensodyne. V první pětici se dále nachází Lacalut a Listerine.

Monitoring reklamy Ad Intel společnosti Nielsen Admosphere získává data nezávislým sběrem (Televize, Tisk, Rozhlas), deklaracemi zapojených subjektů (OOH sektor) i kombinací obou přístupů (Internet). 

-stk-