
V nové kampani Zalanda se setkávají Sarah Jessica Parker a Mahmood, zdroj: Zalando.
Módní e-shop Zalando spouští napříč Evropou svou novou kampaň pro jaro/léto 2025. Hlavními tvářemi kampaně jsou čtyřnásobná držitelka Zlatého glóbu Sarah Jessica Parker a italský zpěvák a skladatel Mahmood.
Kampaň prozkoumává otázku „Co si vezmu na sebe?“, kterou si kladou lidé po celém světě několikrát za den. Zároveň vyzdvihuje radost z oblékání a ukazuje, že móda není jen o trendech, ale i sebevědomí a schopnosti užít si každý moment oblékání naplno.
„Výběr outfitu je jako vyprávění příběhu o tom, kdo jste. Někdy je to snadné, jindy to vyžaduje trochu více přemýšlení. Ale je krásné, jak tato kampaň Zalando oslavuje každodenní rituál, který nás všechny spojuje. A co je nejdůležitější – neexistují žádné špatné volby!“ říká Sarah Jessica Parker.
Obě dvě tváře se samy podílely na outfitech pod kreativním vedení stylistky Stelly Greenspan. Kolekce jaro/léto 2025 představuje největší trendy sezóny – od iluzorních trompe l’oeil vzorů přes korzetové topy až po retro potisky. „V Zalando víme, že výběr outfitu je víc než jen rozhodnutí, co si obléknout – je to každodenní úkon, který odráží, kým jsme a jak se chceme cítit. Chceme tento moment oslavovat, a bylo skvělé vidět, jak se Sarah Jessicou Parker a Mahmoodem tato myšlenka nabyla reálné podoby. Naším cílem je posílit sebevědomí našich zákazníků v jejich volbách, ať už je čeká jakýkoliv den,“ dodává Sara Spännar, viceprezidentka globálního marketingu Zalando.
-stk-