Zalando si na influencery vybírá Ogilvy PR

čtvrtek, 27. března 2025, 06:55 Aktuality, Marketing, PR MediaGuru

Zalando si ve výběrovém řízení na zajištění influencer marketingu zvolilo agenturu Ogilvy PR. 

Zdroj: Zalando

Zdroj: Zalando

Módní e-shop Zalando si na influencer marketing vybírá agenturu Ogilvy PR. Agentura rovněž od začátku roku zajišťuje PR, influencery a sociální sítě pro českou potravinářskou firmu Kaumy Czechia

V případě Zalanda se postará o kompletní zastřešení influencerů na českém i slovenském trhu, od nastavení strategie až po realizaci kampaní. Na starosti bude mít jak dlouhodobé spolupráce s online tvůrci na ambasadorské bázi, tak realizaci taktických kampaní na podporu sezónních komerčních i brandových témat. Přístup bude vycházet z globálního základu, ale představí i čistě lokální pohled a témata. 

„Jedním z prvních úkolů, na kterém pro Zalando pracujeme, je nastavení roční strategie v oblasti influencer marketingu, z konkrétních kampaní je to pak lokální aktivace v rámci nákupní akce Dny Marianne a další sezónní aktivity,“ říká Václav Rambousek, PR & Influencer Director Ogilvy.

Ogilvy PR v současnosti zajišťuje influencer marketing např. pro kosmetickou společnost Cosnova, kam spadají značky Essence či Catrice. V této oblasti také dodává expertizu i dalším týmům v agentuře či v rámci WPP.

Na počátku roku PR tým Ogilvy započal dlouhodobou spolupráci se společností Kaumy Czechia, která zastřešuje několik potravinových značek z oblasti zdravého životního stylu jako například 4Slim, Hamánek nebo Melta. Spolupráce se zaměří na tvorbu obsahu postaveném na produktové komunikaci a odbornou edukaci o zdravějším životním stylu. 

„Prioritně se nyní zaměřujeme na značku 4Slim, která nedávno prošla rebrandingem a posiluje komunikaci svých produktů. Naším cílem bude přiblížit je mladšímu publiku nejen pomocí klasických PR nástrojů včetně media relations, ale také se zapojením influencerů a sociálních sítí, abychom přispěli ke zlepšení informovanosti Čechů o pestrém a vyváženém stravování a dodali jim potřebnou inspiraci,“ přibližuje Tereza Raidová, Head of Consumer PR Business Ogilvy.

-stk-