
Novým investorem a výkonným ředitelem společnosti Lokni se stává Petr Kasa, zdroj: Lokni.
Český start-up Lokni, který nabízí filtrační řešení, oznamuje vstup nového investora. Stal se jím Petr Kasa, spoluzakladatel projektů jako Kasa.cz a Pilulka.cz. Zároveň se stává novým výkonným ředitelem společnosti, zakladatel a dosavadní CEO Martin Václavík se bude i nadále účastnit strategického vedení projektu.
Hlavní prioritou Petra Kasy je vybudovat pozici Lokni jako jedničky na poli filtračních řešení, která definuje přístup k pitné filtrované vodě ve všech odvětvích – v domácnostech, veřejném prostoru ale i třeba HORECA segmentu. „Lokni jsem dlouho sledoval, měl jsem čas poznat jejich skvělý tým i technologii produktu do detailu. Jejich řešení jsou kvalitní, promyšlená a postavená s důrazem na uživatelský komfort i udržitelnost. Věřím, že Lokni má obrovský potenciál růst, škálovat a stát se synonymem pro moderní přístup k pitné vodě nejen v Česku,“ popisuje Petr Kasa.
„Věříme, že spojení s Petrem, který je skvělý vizionář, nám umožní nejen urychlit naše technologické i obchodní ambice, ale zároveň přinést filtrační stanice a další řešení Lokni do běžného života větší části společnosti,“ dodává Martin Václavík.
V současnosti Lokni spravuje síť filtračních stanic na 95 vysokých školách po celé České republice. Rovněž je provozuje na 14 vlakových nádražích a také na autobusovém nádraží na pražském Florenci. Vodu do vlastních lahví si tak načepuje 20 až 30 tisíc lidí denně.
Své technologie k filtrování pitné vody, které zbavuje chloru, nežádoucích chutí, pachů a veškerých nečistot větších než 0,2 mikronu, dodává Lokni i do firem, domácností a také do mateřských, základních a středních škol. Nově spolupracuje i s prodejcem kuchyní Oresi, jehož zákazníci si mohou pořídit filtrační systém již v rámci plánování své kuchyně. „S Lokni se chceme dostat všude tam, kde by se lidé chtěli napít, například do pražského metra, nákupních center nebo eventy,“ prozrazuje své plány Martin Václavík. Po technologické stránce se nyní jeho firma soustředí na vývoj nových filtrů, které by byly schopny vyčistit i olovo ve vodě. To je, jak se nedávno zjistilo, problémem stále v 15 % škol v České republice.
Filtrační stanice Lokni, jež jsou umístěny ve veřejném prostoru nabízejí, kromě chlazené čisté vody, i zajímavý reklamní prostor na iCLV plochách, které jsou přímou součástí zařízení, a v mobilní aplikaci Lokni. Na vysokých školách jej často využívají zadavatelé pro své náborové kampaně.
„Dobré je, že studenti reklamě věnují svou pozornost a navíc si s ní spojují pozitivní konotace,“ přibližuje Martin Václavík. „V poslední době také pozorujeme rostoucí zájem zadavatelů o brand kampaně,“ dodává s tím, že mezi nové inzerenty se řadí například Lidl nebo Partners Banka. Propojení iCLV ploch s bannery v mobilní aplikaci umožňuje lepší interakci i získávání zpětné vazby například na konkrétní náborové kampaně nebo akce.
-stk-