Košík.cz vydává nový magazín, propojuje ho s nabídkou dodavatelů

středa, 13. srpna 2025, 13:30 Aktuality, Tisk, Retail MediaGuru

Online supermarket Košík.cz přichází s vlastním hybridním formátem na pomezí letáku a magazínu. Jeho koncept je založený na lifestylovém obsahu, který je propojený s nabídkou dodavatelů. 

Titulní strana nového periodika Košík.cz, zdroj: Košík.cz

Titulní strana nového periodika Košík.cz, zdroj: Košík.cz

Online supermarket Košík.cz začíná s vydáváním vlastního periodika, který se svým rozsahem i obsahem pohybuje mezi klasickými magazíny a letáky. Vychází v nákladu sto tisíc výtisků a čtenářům nabídne lifestylový obsah v podobě inspirace pro vaření i domácnost, sezónních receptů, soutěží, představení malých a zajímavých dodavatelů a dalších tematických rubrik. Zároveň má být praktickým pomocníkem při plánování a objednávání nákupů.

Koncept je postavený na rychlosti a jednoduchosti. Délka textů téměř na každé straně nepřesahuje jeden odstavec a obsah je doplněný o QR kódy, které zákazníky vezmou na danou produktovou řadu na Košíku nebo rovnou přidají konkrétní produkty do nákupního košíku.

„Během 10 minut si tak může každý prolistovat celý výtisk a zároveň vytvořit základ příštího nákupu, který si nechá připravený v nákupním košíku. Na nákupech na Košíku se často podílí celá rodina, když si jednotliví členové přidávají, co zrovna potřebují. I proto jsme u našeho nového periodika zvolili tuto jednoduchou formu – čas si na něj najde každý člen domácnosti,“ vysvětluje Tereza Kumperová, brand manažerka online supermarketu Košík.cz

Nový formát má ve své periodicitě reflektovat především sezónnost a s ní spojená témata. Vedle obsahu pro zákazníky nabídne i nástroj pro vendor marketing. A to i díky nákupům pomocí QR kódů.

„Chceme Košík společně rozvíjet i s našimi dodavateli. Ti se nyní mohou dostat k široké cílové skupině, kterou jinde neosloví – a to nejen prostřednictvím produktové prezentace nebo slev, ale i pomocí kreativních formátů, které s nimi dáváme dohromady,“ dodává Kumperová.

Souhrnná čtenost nového periodika je podle Košíku 250 tisíc osob. Kromě dodavatelů v něm dostávají prostor i nabídky třetích stran, které na Košíku své zboží neprodávají. Publikace vzniká pod vedením interního marketingového týmu Košíku. Aktuálně jde o pilotní projekt na českém trhu. V případě úspěchu je plánováno jeho rozšíření i na další trhy, kde Košík působí, konkrétně na Slovensko a do Bulharska.

-mav-