Perfektní dárek
Vánoční reklama britského obchodního domu John Lewis se tentokrát zaměřuje přímo na nákup vánočních dárků.
Vánoční reklama britského obchodního domu John Lewis se tentokrát zaměřuje přímo na nákup vánočních dárků.
Další značka využívá kancelářského prostředí, které tvoří hlavní kulisy jejího nového spotu. Značka KitKat zde rozvíjí svůj dlouhodobý koncept okamžitého pocitu „dát si pauzu".
Být robotem není žádná legrace. Hlavně takovým, který potřebuje ke svému fungování trochu té elektrické mízy. Ve chvíli, kdy se mu jí nedostává, zasáhne vánoční kouzlo v podobě velmi praktické prodlužky.
Čerstvost potravin ve své nabídce promuje Tesco v Británii pomocí outdoorvých nosičů hravou formou. Své logo nahrazuje obrázky čerstvých potravin, které reprezentují písmena T,E,S,C a O.
Nová kampaň značky Nike od americké agentury Weiner + Kennedy ukazuje známé scény všem maratóncům den po běhu. Doprovází ji píseň od skupiny Nazareth: Love Hurts.
Old Spice přichází v Británii s novou odvážnou kampaní, která chce mladým mužům ukázat, jak „přičichnout ke svému věku“. Značka navázala partnerství s umělcem Chipem, který skladbou Big Man Ting vyjadřuje výběr vlastní vůně.
„Představte si, že nemáte na výběr. Záleželo by vám na tom?," tak se v Rakousku snažila agentura Jung von Matt motivovat rakouské voliče, aby přišli k volbám. V kampani Burger Kingu nedala zákazníkům jiný výběr než Whopera a testovala jejich reakce.
Syntetické oblečení planetu dusí, noste proto vlněné, vzkazuje v dalším silném spotu výrobce Woolmark.
Reklamní poutač Ikea se v podobě noční okenní rolety objevil v různých oknech zákazníků, kteří ji mohli získat zdarma, a nábytkářský řetězec tak vytvořil rozsáhlou síť „sleepfluencerů".
Modifikace kampaně „Vítězství není pro každého" od značky Nike tentokrát ukazuje náročnou realitu běžců, kteří se do terénu vydávají za každého počasí. Nese název „Vítězství není pohodlné" a připravila ji agentura Wieden+Kennedy Portland.
Švédská pobočka řetězce Lidl spustila průlomovou kampaň, ve které nechává zeleninu a ovoce vyrůst za uklidňujících zvuků klasické hudby. Lidl se kvůli tomu spojil se stockholmským královským orchestrem. Takto vypěstované plodiny jsou na regálech řetězce označeny. Reprodukovanou hudbu instaloval Lidl od června na plochu více než 20 tisíc metrů čtverečních.
Ostrov Eriskay fotbalem žije. Každý z jeho 140 obyvatel se o fotbal zajímá, desetina populace ho přímo hraje a ti další se zapojují jinak, třeba když spadne míč při hře… do moře. Hráči při zápasu sice nemají podmínky jako v Premier League, tu a tam jim přes trávník přeběhnou koně, tu a tam je nějaký výmol, ale to nadšení, to tam je.
Sexy, to znamená atraktivní, svůdný až dráždivý a rozhodně se to netýká jen mladé generace. Sexy je možné být i od roku 1989, 1980, 1977 nebo i 1970... A ano, sexy je možné být v každém věku, protože krása, ta nikdy nestárne.
První parfém s vůní majonézy Will Levis No. 8 svérázně představuje hráč amerického fotbalu Will Levis.
Heineken ve svém letním spotu připomíná, na čem opravdu záleží...
Jak se Nissan připravuje na dobu, ve které chce být uhlíkově neutrální, znázorňuje nový spot, ve kterém na vývoj dohlížejí děti.
Oddanost a lásku ke sportu, stejně jako k místu dění letošních Letních olympijských her, ukazuje animovaný spot BBC.
Koupání uprostřed města? Vstup do galerie bez dlouhého čekání? Večeře v luxusní restauraci bez rezervace? Kde je nějaká exkluzivita, kterou zažíváte ve velkých městech? V Oslu žádné fronty, nedostupné podniky ani nepřekonatelné vzdálenosti nečekejte, ale zároveň teda počítejte s tím, že Monu Lisu si tam neprohlídnete.
Lotyšská kampaň na podporu platební karty využívá hudbu jako ústřední bod, kterou cílí především na generaci Z.
Olympijské hry v Paříži se blíží a hostitelé chtějí svou pohostinnost každému ukázat, vzkazuje v novém spotu skupina Accor.
Zahrát si tenis napříč časem i prostorem, i to je možné. Na londýnském Tower Bridge tento mezičasový zápas rozehrál sám se sebou Roger Federer, který tak nad Temží upozorňuje na dokument Dvanáct posledních dnů na Prime Video.
Nikdo nás na Euru nepřekoná, vzkazuje obří ručník vytvořený umělou inteligencí na Braniborské bráně v Berlíně. Narážka na německou mentalitu a zálibu v ležení na pláži při příležitosti startu evropského fotbalového šampionátu, který Německo hostí.
Nová francouzská revoluce začala, hlásá v aktuální kampani Citroën podporující svůj nový elektrický vůz ë-C3, který si mohou dovolit už i masy.
Samsung odpovídá na kritizovanou reklamu značky Apple na nový iPad Pro, který nezamyšleně vyvolal dojem, že technologie ničí kreativitu. Na základě kritiky se Apple rozhodl spot neodvysílat v televizi. Samsung teď reaguje reklamou, která vzkazuje, že kreativita nemůže být zničena.
Pouze několik akordů stačí zvládnout k tomu, aby se hra na kytaru proměnila v úspěšné songy. To ve své kampani říká kytarová škola v kampani od kazachstánské BBDO.
Stavební společnost Ambiensa připodobnila v kampani svoji dvojitou záruku za stavbu domu k situaci, jako kdyby Diega Maradona vstřelil dva góly ve finále fotbalového mistrovství světa v roce 1986.
Stella Artois ví, že jednu z jejích sklenic mají konzumenti velmi pravděpodobně někde doma. Ale to nevadí, říká v nové kampani „Chybějící kalíšky", která vtipně předkládá „krádež sklenic" jako něco tradičního a očekávaného.
Hokejové mistrovství světa za pár dnů startuje a přípravné zápasy v Brně jsou posledními před ostrým startem. Hráče povzbuzuje i Škoda Auto CGI exekucí ve spolupráci s Etnetera Motion.
Každý z nás čas od času prochází obdobím, kdy se jistoty kolem něj rozpadají. Mluvit o tom je ale řešením, sděluje skvěle vizuálně připravený spot pro organizaci Dublinských samaritánů.
Od italské produkce k nerozeznání, ukazuje kampaň helsinské agentury Make It Simple, že s produkty řetězce Coop lze vařit jako italská hospodyně.
Typická vůně, která má jednoznačný původ v hranolkách McDonald's, se line z billboardů v Nizozemí. Nic jiného neobsahují.
Očekávání krásného úsměvu ovlivňuje podle průzkumu většinu generace Z. Snaží se jim pomoct Colgate v kampani „The Beauty of Gaps“, která ukazuje zubní mezery jako přirozené.
Prací kapsle Persil odstraní i cenný podpis na dresu od hráče Arsenalu, líčí dojemný tříminutový spot.
Myslíš si, že si nemůžu dát margaritu, a proto mi ji nenaliješ. A tak margaritu nepiju. Ale když budeš předpokládat, že si ji můžu dát, naleješ mi ji a já ji ochutnám. Předpoklady se stávají skutečností. A bohužel nejde jen o margaritu...
Kampaň „Vyzkoušejte to doma“ od Ikea v zábavném pojetí ukazuje zákazníkům, k čemu všemu lze výrobky od švédského výrobce v pohodlí domova využívat.
Propojení se světem zvířat ukazuje americká agentura David&Goliath v nádherném reklamním spotu pro Zoo Safari Park v San Diegu.
Běžný život správce majáku oživí radost z možnosti projet se volkswagenem pro poštovní zásilku. Agentura DDB Sydney je podepsána pod reklamní kampaní, která je první pro Volkswagen v Austrálii za posledních sedm let.
Každý z nich má jiný důvod, proč se zrovna nemůže vydat ven, a proto se dodávka jídlo až domů objednaného pomocí nové aplikace McDonald's náramně hodí, líčí surrealistická reklama od TBWA Paris.
Americký rapper ASAP Rocky je ústřední postavou spotu natočeného ve stylu Davida Lynche nebo Orsona Wellese a v temném snímku vynáší na světlo řadu Mostro od Pumy.
Pot Noodle se nejedí, to je zastaralé, dokáží zasytit hodně rychle, ukazuje v nové kampani jejich výrobce.
Vánoční reklama pro řetězec Aldi dosáhla podle agentury System 1 a britské televizní stanice ITV nejlepší výkonnosti z TV reklam vysílaných ve Spojeném království v roce 2023. Kevin a jeho vánoční továrna si připsala páté vítězství v řadě.
Při příležitosti svého 200. výročí uvedla značka Cadbury znovu svůj dojemný spot z roku 2018, tentokrát ho ale zasadila do předválečného období.
Začalo to nákupem falešného Magnum a pokračovalo odkrýváním dalších lží. To není dobrý vzkaz pro partnerské vztahy, ukazuje nová reklama značky Magnum od LOLA MullenLowe.
Detektivní zápletku s překvapivým rozuzlením si pro propagaci deodorantu Native od Procter & Gamble připravila americká pobočka VCCP.
Britský herec Matthew Macfadyen a dlouholetý ambasador Mercedesu Roger Federer vystupují v nové globální kampani značky v roli tajných agentů v doprovodu elektrických vozidel Mercedes-Benz a ukazují, že ta mohou dnes představovat mnoho věcí: individuální wellness, mobilní kancelář nebo soukromé kino.
Sdílené vzpomínky a okamžiky s přáteli jsou vždy radostnější, vzkazuje do nového roku 2024 ve své reklamní kampani Amazon.
Důležitost zdraví, pohody a hodnoty trávení času s rodinou a přáteli. To vše přináší vánoční reklama lékárny DocMorris. Ilustruje, že největší dar, který člověk může dát a přijmout, je dar přítomnosti a lásky.
Být spolu je ten nejkrásnější vánoční pocit, vzkazuje ve vánočním spotu Air Canada.
Co všechno způsobí „šílený“ snack od Bingo!, ukazuje reklama s překvapivým zvratem v zdánlivě beznadějné situaci.
Kreativita dokáže změnit způsob, jakým vidíme svět a lidi kolem nás. Někdy ale může být zásadní vidět věci novou optikou, říká vánoční reklama Apple.
Nike uvedla novou kampaň od Wieden + Kennedy Shangai, kterou podporuje svou zimní kolekci. Minutový spot s názvem „Víc než teplo“ ukazuje tým výzkumníků posedlých teplem, kteří testují zimní kolekci Nike a libují si ve svých vědeckých úspěších.
Jak nastolit ještě větší vánoční atmosféru, vykresluje Tesco ve své letošní vánoční kampani vtipnými přeměnami lidí ve vánoční objekty.
Chovat se ekologicky lze v různých oblastech života. Udržitelné může být dnes díky ekologickým erotickým hračkám dokonce i sebeuspokojování. No, jen nad tím teda bohužel zapláčou všechny ty sprchy, které kvůli tomu zůstanou už opravdu jen na sprchování.
Vánoční reklama Shelter odhaluje krutou realitu dětského bezdomovectví a vybízí k podpoře nadace, aby se dětem vyplnilo jejich vánoční přání.
Nový elektrický model vozu Mini Cooper se poprvé ukazuje v globálním spotu a překvapuje dynamikou vizuální perspektivy, pestrostí barev a příběhů.
Dva kamarádi se pravidelně setkávají na zápasech. Zatímco jeden z nich čas na stadionu protrpí, druhý si ho užívá. Zatímco jeden se mračí, druhý se směje. Který z nich trpí psychickými problémy, které ho dovedou až k sebevraždě. Poznáte to? A poznali byste něco takového i u svých přátel?
Zničený nábytek, nepořádek, špína. Rozhodně to nevypadá jako domácnost z katalogu. A právě s tím pracuje norská Ikea v sérii několika spotů, z nichž minimálně jeden vzbudil i určité kontroverze. Ale jsou to opět výrobky Ikea, které situace vyřeší.
Rozsáhlá reklamní kampaň na brýle značky Fielmann, která odstartovala v outdooru teaserovými plakáty s detailními pohledy na páry očí s brýlemi, ukazuje příběhy lidí, kteří brýle nosí.
Britský deník The Guardian spouští digitální edici pro evropské čtenáře Guardian Europe a podporuje ji akcentem na své hodnoty.
Herečka Nicola Coughlan v reklamě Uber Eats zjišťuje, že výstřední nápady na objednávky od této služby nejsou vždy dobrým nápadem.
Ojedinělý reklamní spot od značky Zara na podporu nové řady pracovního oblečení přináší vtipný pohled na nejvšednější denní situace, které v práci můžeme zažít. Situován je do prostředí výtahu.
Co je metr čtvereční? Ve správných rukou: všechno, říká Hornbach v nové kampani. S trochou fantazie a drajvu to může být cokoliv. Diskotéka, houbařská farma, večeře s přáteli. Nabízí nekonečné možnosti...
Nová reklama Amazonu oživuje kouzlo knih. Pro tiskovou kampaň oslovila londýnská agentura Droga5 až 19 ilustrátorů, aby představili neviditelné kouzlo, které se odehrává v našich hlavách, když čteme.
Díky AI a pomocí deepfake oživuje hlas zpěvačky Elis Regina, která zemřela na začátku 80. let. Ve spotu se objevuje se svou dcerou a současnou zpěvačkou Marií Ritou a vzájemné spojení je demonstrováno díky značkám Volkswagenu - čistě elektrickým ID Buzz Kombi a klasickým modelem.
I slavná Mona Lisa si chce užívat prázdniny, ukazuje letní kampaň značky Easy Jet.
Nike uvádí při příležitosti ženského fotbalového mistrovství světa reklamu od Wieden+Kennedy, Hlavní role hrají dcera s otcem, fotbalistky, banánová slupka a 24letý posun v čase.
Když se italská automobilka Fiat rozhodne, že přestane vyrábět šedá auta, protože už je té šedé na světě až příliš, udělá to pěkně po italsku. Zábavně, velkolepě a hlavně barevně. Dost bylo šedé, vážení, nyní jedou barvy...
Jedním ze dvou hlavních vítězů letošního ročníku Cannes Lions v televizní a filmové kategorii a držitelem Grand Prix se stal spot pro Apple, ve kterém promoval nový iPhone 14 a jeho schopnost rušit a upravovat odeslané zprávy.
Minimalistická kampaň finské loterie Lotto nabízí svět, kterému lze jen těžko odolat, ukazuje kampaň finské agentury SEK (patřící do sítě Grey).
Značka Volkswagen začne v příštím roce prodávat nový elektrický model ID.Buzz, který se inspiruje první generací klasického VW Busu T1 z 50. a 60. let. Představuje ho pomocí kreativních ploch v outdooru.
Ve spolupráci s Timem Hoekstrou, jedním z nejznámějších plážových pískových umělců v Nizozemsku, vznikl billboard, po kterém „nezůstává žádný plast". Nechala ho vytvořit značka Smyle, vyrábějící zubní pasty, které se neprodávají v tubě.
Při manévrování se nesmí nic pokazit. Nový Touareg s volitelným parkovacím asistentem Park Assist Pro pomůže zachránit leccos, ukazuje vtipná reklama značky Volkswagen.
Dove se v rámci svého konceptu skutečné krásy přesouvá do prostředí počítačových her. Pomocí série avatarů inspirovaných skutečnými ženami se ptá, proč nejsou zastoupeny ve virtuálním prostředí a vyzývá k tomu vytvořit „virtuální krásu skutečnou“ .
Pít alkohol za volantem se nemá! To ví snad i malé dítě... Ale věděli jste, že alkohol zhoršuje koordinaci rukou a očí na úroveň osmiletého dítěte? Není proto divu, že taková jízda na odrážedle, kole, tříkolce či koloběžce není vůbec, ale vůbec bezpečná záležitost, podobně jako, když do auta sedne opilý řidič...
Věrná simulace mikrovlnné trouby včetně zvuků při ohřívání popcornu Butterkist se objevila na digitálním OOH. Stačí jen otevřít a nabídnout si....
Ikonická modrá taška Ikea se objevuje jako ústřední motiv v nedávném novém spotu od Ogilvy New York.
Dobré věci si zaslouží dobrý konec, ukazuje reklama Heineken Silver, ve které chuť tohoto nápoje dokáže udobřit i rozzuřeného vikingského krále.
Unilever a její značka Dove přicházejí s další společenskou kampaní. Tentokrát varují mladé dívky před toxickým vlivem sociálních médií a odrazují před užíváním kosmetických injekcí, aby dostály falešné představě o ideálu krásy. V nákupním centru v kanadském Torontu proto agentura Ogilvy vytvořila billboard z 50 tis. injekčních stříkaček.
Jednoduché zadání pro jednotlivce v různých koutech světa znělo: Nakreslete kečup. Všechny kresby si s kečupem spojily jednu značku: Heinz.
Hlášku „Nový? Ne, vypraný v Perwollu" použil Perwoll poprvé v roce 1985. Teď styl svých ikonických reklam v remaku vrací a vysvětluje, jak značka s dnešním portfoliem nabízí péči o barevné, černé nebo bílé textilie.
Legendární Iggy Pop se zjevuje na party v bavorském lese v nové brandové kampani pro značku německých dřezů Schock.
Hit od Bonnie Tyler a zpívající pěna tvoří základ nové reklamy na nealkoholický Guinness.
Křeček jako ústřední postava reklamní kampaně nejen ve spotech Dedoles, ale i ve spotech Pringles, kde upozorňuje na nový celozrnný výrobek.
Slavný herec, obří tvář ve skále a příběh, který rozehrává Paramount+ ve své reklamě, kterou promítl při finále Super Bowlu.
Tento příběh je pravdivý. O mladíkovi, který neváhal a vyměnil rodinnou krávu za pár džínů Levi's 501. V očích rodiny byl bláznem, v očích ostatních legendou. A sám pro sebe si každým dnem říkal, že to stálo za to.
Stačí viditelně zdvihnout obočí a vzkaz je jasný, naznačuje v nové kampani McDonald's,
Kanadská Ikea rozehrává ve dvouminutovém spotu pohádkový příběh malého chlapce a mytického trolla.
Dokud některé stálé věci z našeho života nezmizí, neuvědomujeme si, kolik pro nás znamenají. Tak jako se sto stalo jedné starší paní v reklamě Volkswagenu. Jen jedna věc ji mohla zbavit smutku a pomohla vrátit energii...
O vánočních svátcích vede cesta vždy k našim milovaným, ukazuje v dojemném spotu Air Canada.
Prasklé sklo v brýlích, trhliny ve zdi, rostoucí plíseň, puklá vejce – drsná metafora pro to, co vše v jednom panelovém domě (či v jedné společnosti) dokážou neshody, křik a nepochopení. Ale že jsou Vánoce a tohle je vlastně vánoční reklama, i zde je trochu naděje na zlepšení, protože když se chce, tak to jde.
Také se někdy po náročném dni těšíte na tu svou chvilku, kdy si dáte něco, co se tak trochu nesmí, ale přitom je to neodolatelně dobrý? Třeba čokoládu, skleničku vína nebo panáka vodky...? A také si k tomu potěšení rádi dotančíte stejně jako Daniel Craig?
Prodejce John Lewis odstartoval vánoční svátky tradičně zdařilou kampaní, ve které znovu dojímá. Tentokrát se zaměřil na děti, které vyrůstají bez vlastních rodičů.
Bylo jednou jedno malé autíčko, které lidi měli moc rádi. Někdo se v něm učil řídit, jiný v něm převážel, co uvezlo. Jezdilo tam a zase zpátky, jezdilo rychle i pomalu, bylo na něj zkrátka spoleh. A jednoho dne, kdy už mělo svou práci hotovou, odešlo na odpočinek... A tak se loučíme, milé děti, s Fordem Fiestou.
Až 500 důvodů našla letecká společnost British Airways pro to, aby ukázala, proč se dá letět. 500 reklamních sdělení s textovými variacemi umisťuje podle místa a situací tak, aby jim co nejvíce odpovídala. V outdooru, na internetu, v televizi, v rádiu i v tisku.
Trojice přítel o halloweenské noci zjistí, že jim docházejí sladkosti. To je ale podle zkušenosti jiné rodiny předzvěstí zlého osudu. Rychle se proto snaží na Uber Eats sladkosti objednat, když v tom vypadne elektřina...
Vybíjející se mobil stresuje, když ale díky umělé inteligenci lednička svízelnou situaci rozpozná a otevře se, přichází místo stresu relax v podobě piva Corona. Tak jak se to stalo v jedné milánské kavárně.
Téměř deset let stará legendární reklama pro Volvo Trucks, ve které předvádí Jean-Claude van Damme ukázkovou roznožku, má variaci. Motivu ve své globální kampani využívá Kaufland s nákupními vozíky. Má symbolizovat balanc mezi kvalitou a nízkou cenou.
Na první pohled dva standardní billboardy. Ale agentura David&Goliath předvedla na newyorském Time Square chytré propojení a do reklamy na fastfoodovou značku Jolliebee zapojila i na první pohled nesouvisející postavu ze zdánlivě jiného billboardu.
Kdekoliv, kdykoliv, za jakýchkoliv podmínek. V kavárně, na schodech, v přeplněném metru. Za ticha, vřavy i projíždějícího vlaku. Všude je to možné – jen se ponořit do knížky a nechat se pohltit příběhem.
Představte si, že si jdete takhle klidně po ulici a najednou narazíte na živou instalaci. Kolem ní lidé v pláštích, uvnitř muž, který vypadá trochu nervózně. Pak trochu znervózníte vy, když se mu tvář začne proměňovat do podoby zombie, a nakonec vezmete nohy na ramena, když se v té skleněné kukani objeví... no, jen se na to podívejte až do konce.
Všechno nemusí být vždy tak, jak se na první pohled zdá. Není všechno zlato, co se třpytí. A každý, kdo se směje, dělá vtipy a blbne, nemusí být v pohodě...
Slepé testy jsou v marketingu oblíbenou záležitostí. Svého času ho velmi ráda používala Pepsi, která tak zkoumala preference chutí spotřebitelů v souboji se svým rivalem Coca-Colou. Nyní ho použila také značka Liquid Death, která se však neváhala porovnávat s tím nejdražším, co lze na této zeměkouli vypít...
Už plánujete dovolenou? A už máte napsaný e-mail, že v daný termín nebudete k dostižení? Přesto na dovolené pracovní poštu tu a tam kontrolujete, a pak jste i na pláži, v horách nebo na chalupě ve stresu a naštvaní... Vězte, že existuje řešení. Stačí k tomu kůň z Islandu, který za vás bude na pracovní e-maily v době zasloužené dovolené odpovídat. Tak jednoduché!
Představte si situaci, kdy otázka, jak se máte, dostává úplně jiný rozměr. Rozměr umělé inteligence, která se na vás podívá přes citylight, změří všechno možné a vyhodnotí, jak na tom jste, zda náhodou netrpíte úzkostí a nepotřebujete psychoterapeutickou pomoc. A ano, i toto je realita.
Letní sezóna se blíží a s tím i uvolněná móda. Letos se však dlouhá léta zažitá módní etiketa mění. Zavrhované ponožky v sandále dostávají nový rozměr, protože je objevila i taková módní značka jako Lacoste. Navlékněte ponožky, obujte sandále, potažmo pantofle a užívejte léta
Polštářová bitva, to nemusí být jen nevinná hra v dětských pokojích před spaním... Někdy se to může zvrhnout do extrémní akční scénky, za které by se nemusel stydět Jean-Claude Van Damme nebo Bruce Lee... Prostě pyjamová párty se vším všudy.
Procházíte se jen tak v Tokiu po ulici a najednou na vás seshora vykoukne oranžová krabice, z níž se následně vyvalí teniska značky Nike, kterou si pak vezmou v „ateliéru“ do parády. Aneb i takhle může vypadat outdoorová reklama 21. století na oslavu 35. výročí modelu Nike Air Max.
Metaverzum je nyní módní. Klimatická změna prostě jen je. Když se obě dvě věci spojí, vznikne z toho obraz do budoucnosti, obraz dystopického a až mrazivě reálného světa, kdy bude na Zemi o 3 °C tepleji.
Představte si dopravní zácpu. Jaké jsou vaše pocity? Asi nic moc, že? Potřebujete trochu uklidnit? Naladit pomalejší hudbu? Příjemnou vůni? Položit trochu více sedačku? A co třeba režim letu?
Cokoliv přinese nový den, ať už se jedná o invazi ptáků jak z Hitchcockova hororu, valící se obrovský kámen, či vetřelce s chapadly pod postelí, se může zapít... džusem.
Zdání klame. Třeba ti prodavači růží, kteří obrážejí po večerech restaurace, přijdou všem hostům vlastně otravní..., ale někdy se ukáže, že umí i mnohem víc než jen nabízet povadlé kytky.
Byť se to může zdát nepravděpodobné, i historické či bájné postavy měly své tajné sny… Taková Medúza, pod jejímž pohledem každý zkameněl, si chtěla najít prostě jen kamarádky, a historie Evropy by se možná vyvíjela úplně jinak, kdyby Napoleon místo území dobýval srdce svého publika…
Jakpak asi vypadá život takové sněhové vločky? Připravuje se na svou misi? Chodí do speciální vločkové akademie? Trénuje? A jak vypadá samotné nasazení? A co když se oteplí?
Loňské Vánoce byly značně poznamenané pandemií. Letošní asi budou také, ale to nic nemění na rozhodnutí, že tentokrát už nás nic nezastaví si svátky pořádně užít... nezastaví nás ani výpadek proudu, ani elektrické koloběžky, ani námraza na letištní rampě a ani výpadky v zásobování.
Stejně jako česká vánoční reklama od Kofoly, která tak nějak neoficiálně ohlašuje příchod adventního času, funguje reklama od John Lewis & Partners. Ta letošní pojednává o postupném sbližování s jedním ztraceným zástupcem mimozemské civilizace, a jak jinak na to jít než přes vánoční světýlka, cukroví a dárky...
Když venku zavládne sychravé počasí, máme chuť se zachumlat do deky, popíjet horký čaj s medem a číst si za zvuků praskajícího ohně nějakou příjemnou knížku. A nevadí, že nemáme krb, oheň si můžeme pustit třeba přes YouTube, a když to bude dobrý oheň, poskytne teplo i lidem, kteří si chvilku pohody v zimě jen tak udělat nemohou.
Čas od času to potřebuje každý z nás, promluvit do duše, abychom se konečně probrali a uvědomili si důležitou věc. A co když to jednou bude někdo z minulosti, ne žádný náš rodinný předek nebo král z 15. století, ale někdo z hoooodně dávných dob...?
Někdy nám dá matematika zabrat. Například je větší 1/3, nebo 1/4? Víte? Tak i když je odpověď ano, v reklamě to může udělat poněkud neplechu, protože lidé si prostě myslí, že 4 je větší než 3, a mají jasno. Ale i to lze s pomocí trochu přemýšlení velmi elegantně vyřešit.
Další přesčas, další večer strávený v práci, nekonečná únava – někdy je té práce prostě příliš, že i malý krekr má potřebu zasáhnout... a třeba k tomu zvolí muzikálový způsob, kdy zpěvem a tancem dosáhne toho, že nakonec zaklapnete notebook, zvednete se a půjdete domů.
Nainstalovat pračku? Pověsit televizi na zeď? Prořezat strom? Ostřihat vlasy? Žádný problém. Nějak se to udělá..., případně návod najdeme na YouTube... Anebo je tu taky možnost zavolat na to odborníka, ale to jen kdyby se něco nááááhodou nepovedlo.
Dostat se přes řeku může být někdy docela tvrdý oříšek, zvlášť když jste rytíř v brnění, co neumí plavat... Nestačí si totiž jen vzít kruh ani se nechat vystřelit prakem. Složit se musí hlavy a všechny ruce dohromady a přijít s řešením hodným konstruktéra...
Novým trendem v oblasti osobního well-beingu už dávno není jóga, zelené smoothie nebo luxusní wellness, nyní by mělo stačit 25 minut času, který sami sobě denně věnujete. Jen sami sobě... Ale říkejte o tom pracujícím matkám...
Umíte si představit zařizování domácnosti bez vychytávek z IKEA? Ne? Jak to vypadá, ukazuje jedna reality show, jejíž účastníci se cítí mírně řečeno "ztraceni".
Když se loučí učitel po několika letech se svými žáky na malém městě, tak nějak očekává, že to bude trochu emotivnější než jen suché "nashle". Ale napětí musí být a po několika hodinách liduprázdných ulic a nervozity se přece jen odehraje loučení všech chutí...
Víte, jak vypadala zábava v pravěku, antice, renesanci či za dob němého nebo animovaného filmu..? A co je synonymem zábavy nyní?
Šťastný řidič za volantem – šťastná posádka, ať už ji tvoří kdokoli...
Jak nalákat turisty k návštěvě města a vyhnout se přitom záběrům jak z fotobanky? Vezměte Zaca Efrona a Jessicu Albu, nechte je si omylem zaměnit zavazadla, v nichž se nachází cestovatelský itinerář, a vydejte se s nimi na cestu. Trochu to opepřete stylem à la Wes Anderson a je z toho kouzelná turistická romance v Dubaji.
Také se vám někdy stalo, že jste vypůjčenou knihu z knihovny vrátili se zpožděním? O několik dní později..., o několik měsíců..., či dokonce několik let? Tak pamatujte, že vypůjčené věci je dobré vracet. Třeba na vás za to čeká odměna.
Přemýšleli jste někdy, proč olympionici tak rádi okusují své pracně získané medaile? Chtějí zjistit jejich pravost? Okusit všemi vjemy vítězství? Nebo prostě jen mají po tom výkonu hlad, nebo dokonce chuť na něco konkrétního?
Po všem tom greenwashingu, woman washingu a pinkwashingu přichází na scénu tzv. full washing, kterým docílíte opravdu, ale opravdu transparentní značky.
Na pozadí country hudba, rozlehlé lány polí po sklizni a kupka sena, v níž je nutné najít onu pověstnou jehlu... tedy, ehm, iPhone...
Už jsme tu měli solární billboard, vzdušný billboard, ale tekutý ještě ne. A přitom je to tak jednoduché a vypadá to dobře. Stačí do něj jen nainstalovat malý bazének...
Čistě bílá, nikoliv krémová nebo béžová. Na 7 mm zastřižený trávník. Bílé a fialové petunie. Jen Jaguar a Land Rover. A v žádném případě nadávky. I to je Wimbledon, který kromě přehlídky tradic nabízí tenisovou podívanou, která je sledována odkudkoliv...
Už jen pár chvil a je tu zahájení. Ještě musí proběhnout poslední přípravy – oholit si nohy, obléct si dres, připravit si vodu na osvěžení a pak, pak už stačí jen nasednout a vyjet... A i když nejste profesionál, ten zážitek z jízdy je nezapomenutelný. Letošní Tour de France je tady!
Sleduje je celý svět. Dostávají se na sběratelské kartičky. Do počítačových her. Získávají ceny, peníze a hlavně pozornost. Jsou to hrdinové dnešní doby. O kom je řeč? O fotbalistech? Nebo o lékářích, kteří zachraňují životy ve válečných zónách?
Čerstvě nabytá svoboda po období ve chládku chutná skvěle. Slunce svítí, po silnici to sviští, vítr ve vlasech a všechno vypadá optimisticky. Tedy až do osudové chvíle, kdy vás zradí obvykle dobrá muška...
To si takhle Apple dojede do Prahy natočit reklamu o ochraně soukromí. Dá si kafe v kavárně Místo na Hradčanské, projede se s kavárníkem po Národní, pak zaskočí na Právnickou fakultu, kde zástupy sledujících trochu nabobtnají, za Kotvou je už vyloženě těsno a v bytě se nedá hýbat...
Pití a řízení nejde dohromady. A aby to byla jasné, je dobré si to vizuálně odlišit. Například na dodávkách, které alkohol převáží...
Maskgazine? Co to proboha je, ptáte se... To je tištěný magazín, který lze jednoduše přeměnit na roušku chránící proti nakáze covid-19. K dostání zatím jen v Mexiku, ale kdo ví?
Ta barevná kombinace se objevuje ve všem, při pohledu na zasněženou popelnici, ponožky, dveře, vrata, nákupní tašku a také na oblíbený moku, na jehož čerstvě načepovanou verzi do skla už tak dlouho čekáme...
Máte toho dráma za letošní rok už dost? Potřebujete si odpočinout, vydechnout a zase se nadechnout, pokud možno čerstvého, svěžího vzduchu? Jestli odpověď zní ano, je tu jedna taková zemička uprostřed Evropy, která by vám mohla poskytnout ideální útočiště na dovolenou.
Rozvolnění opatření se už pomalu blíží a s tím i mnoho věcí, které se v lockdownu řešit nemusí. Například to, že nemáte co na sebe, že na vás někdo vylije v baru víno nebo že trávíte hodiny v dopravní zácpě...
Co vše stojí za povedeným selfie na Instagramu? Kolik kroků vede k dokonalému vzhledu, který sbírá lajky a pochvalné komentáře? A jak vypadá vyfotografovaný člověk ve skutečnosti bez všech filtrů, retuší a dalších vychytávek?
Bezpečnost je Volvo vším, své vozy proto vystavuje roztodivným testům, uvnitř testovací haly, na silnici i ve vzduchu, nicméně ta nejtěžší zkouška nás teprve čeká...
Když jedinec najde svou spřízněnou duši, je to krásné. Hodí se k sobě, smějou se spolu, rozumí si, tolerují se, rádi spolu tráví čas a mají pocit, že je to dokonalé. Teda až do příštího fotbalového zápasu, kdy každý fandí jinému týmu...
Den lockdownu nevímkolikátý... ano, v tyto dny si připomínáme rok od vyhlášení prvního nouzového stavu a při této příležitosti přinášíme pohled do jedné velmi zaneprázdněné domácnosti...
Všimli jste si, že když sleduje na YouTube videa a začnete do toho pojídat chipsy, že toho moc neslyšíte? Prostě to nejde dohromady, smutné, co? Ale co když někdo přijde se speciální vychytávkou, která když rozpozná známé křup, automaticky zapne titulky... Nebylo by to skvělé?
Cestovat v současné chvíli sice moc nejde, ale plánovat budoucí cesty je stále možné. Během dumání nad tím, kam pojedeme, až nám to pandemie, koronavirus a vlády tohoto světa povolí, můžeme promýšlet i to, jak se konečně vyvarovat všem těm klišé, kterých je plný Instagram. A že už to některé lidi, třeba na Novém Zélandě, opravdu, ale opravdu nebaví.
Dostat se jako známá tvář na mikinu nemusí být vždycky jen med. Musíte pak totiž snášet všechny ty drobky, saláty, majonézu a další fleky, které na vás přistanou. Nemluvě o tom, když si vám někdo sedne přímo na obličej...
Existují zvuky, které hory přenáší. A pak křupnutí, které dokáží bořit hranice mezi světy, například mezi počítačovou hrou a skutečností... Nemluvě o tom, že některá přilákají i bytosti ze záhrobí...
Čistě metalová reklama, které nechybí silný a hluboký hlas zpěváka, zesilovačem zvýrazněná elektrická kytara, bicí a recenze na jedno herní zařízení...
Odvěké dilema: byla dřív slepice, nebo vejce? Možná ho konečně někdo vyřeší. A třeba to bude tato nová reklama, která se při hledání odpovědi vydala proti proudu času až do dob dávných, kdy Zemi obývali dinosauři...
Velké cíle vyžadují velké úsilí. Trénink, zdvihání činek, běh..., ale když vydržíte, odměna je zaručena.
Jaký byl letošní rok očima dětí? Strašný! Žádné narozeninové party, učení přes obrazovku, podivné návštěvy u babičky a dědečka, příliš dlouhé procházky v lese a paranoidní rodiče... Aspoň na Vánoce by se něco mohlo změnit...
Koronaviru, karanténě, zákazu shromažďování, zrušeným představením, prostě celému letošnímu roku navzdory, přes všechny překážky, které nám přichystal, show bude!
Jo, to byl rok 2020, budeme jednou vzpomínat a podávat na kameru naše svědectví o neuvěřitelném hrdinství, sebezapření a velké vnitřní síle, kdy byla většina z nás v boji proti koronaviru nucena nedělat absolutně nic...
Ukázat, že nejste OK, není vždy snadné. Jedna věc je, co říkáte navenek, druhá, jak se cítíte uvnitř. Náznaky nepohody je někdy nutné hledat mezi řádky, v tomto případě pomůže kurzor myši.
A je to tu! Vánoční reklama od John Lewis & Partners. Letos kombinuje hraný styl s různými animacemi, které jen posilují efekt, že řetězec malých dobrých skutků dokáže opravdu hodně, a to nejen o Vánocích.
Halloween je za dveřmi a s ním i všechny strašidelné kostýmy, pokrmy, dekorace a... možná, možná přijde i klaun. Troufnete si ho vyvolat pomocí čarodějnické formule na záchodcích jednoho neklaunovského fast foodu?
Ležení na lehátku v sobě už samo o sobě obsahuje takové příjemné lenošení, z něhož se nám nic nechce. Posloucháme-li hudbu, raději dosposlechneme i skladbu, na kterou nemáme náladu, než abychom vstali... anebo už nemusíme ani to?
Taky máte už dlouho chuť něco zkusit, ale nakonec to neuděláte. Například hodit telefonem do vody, když vás opět otravuje někdo, s kým nechcete mluvit? Poslat panáka někomu přes celý barový pult? Nebo něco jiného? Tak to někdy zkuste, už jen pro ten pocit...
Uvádíte-li na trh novinku s typicky japonskou příchutí wasabi, musí tomu odpovídat i kampaň. Musí být dost japonská, nesmí chybět manga a taky musí být bizár...
Předpovědi o budoucnosti jsou vždycky tak nějak ošidné. O to víc, když už tu předpověď přítomnost dávno dostihla, či dokonce předstihla. Co všechno už ta technologie dneska umí, se jedna křišťálová koule nestačí divit.
Znáte to. Jste uprostřed práce, soustředíte se, začíná vám to jít a pak zazvoní telefon. Vše je ztraceno. Myšlenka je nenávratně pryč. A po skončení telefonátu už tak nějak nevíte, kde jste to předtím skončili. Třeba uprostřed hypnózy, kouzla nebo hry na schovávanou...
Do baru se už může, ale... má to v současné pandemické situaci mnohdy svá omezení. Například dost obtížně se udržují rozestupy v úzké uličce na záchod, složitě se otevírají dveře, když na ně nechcete sáhnout vydezinfikovanou rukou, a takové sfouknutí svíček na narozeninovém dortu je vůbec oříšek...
Také chodíte s mobilem do postele? Je to ta poslední věc, kterou před usnutím máte v ruce, a první, když se probudíte? A nezapomněli jste na to, že v té posteli třeba nejste sami?
Nyní si projděme bezpečnostní instrukce. Náš personál si mění každé čtyři hodiny roušky, ty zdravotní. Rovněž nosí rukavice, nikoliv boxerské. K dispozici je dezinfekční gel, jen pozor, kečup se nachází v jiném dávkovači. Dodržovány jsou i nutné minimální rozestupy. Plaťte pokud možno bezkontaktně. Každopádně vítejte u nás v restauraci!
Dovolená má být především ve znamení klidu a pohody. Nikam nespěchat, příliš nepracovat, relaxovat. A s takovým chytrým člunem, který sám od sebe zastaví, pustí sušáky i vyloupe krevety, to musí být jedna báseň. Anebo ne?
Každý má své sny. Někdo chce uběhnout maratón, někdo pokořit Mt. Blanc a někdo se chce stát někým jiným...
Dívají se vaše děti na porno? Nebo si tajně povídají s "kamarádem"? A opravdu sledují jen pohádky? Víte o jejich chování na internetu dost? Protože pokud ne, mohou vás některé hosté u dveří dost překvapit...
Krásný výhled z okna má v mnoha případech na lidi uklidňující efekt. Při naštvání, hysterii i naprosté odevzdanosti se stačí podívat ven a člověk hned vidí svět v lepším světle... A když se to venku náhodou pokazí, je na čase zapracovat na vnitřním prostředí.
Také si občas domluvíte s kamarády na virtuální skleničku? A zlobí vás slabý signál, opřený mobil najednou spadne a kabel na dobíjení prostě nikdy není dost dlouhý... Není to ono, co? Ale pořád lepší než nic...
Trénovat na skály, zabrnkat u táboráku na kytaru a opéct si pár marshmallow na klacku... Jo, to jsou krásy pobytu venku, na který si teď můžete doma aspoň natrénovat.
Jak vzdát hold lidem, kteří proti pandemii bojují v první linii? Třeba vyzdvihnutím jejich odvahy...
Home office v době koronavirové: kancelář doma, kantýna doma, škola doma, hřiště doma... Z chodby je rázem závodní dráha, jídelní stůl slouží zároveň jako pracovna i bunkr a na počítačích si všichni můžeme pořád hrát... Rodičové, děkujeme!
V době koronaviru je třeba si mýt pečlivě ruce, nesahat si na obličej a hlavně si udržovat dostatečný odstup od ostatních. Tak jak to v uplynulých dnech předvedly i některé značky.
Ve světě, alespoň v tom virtuálním, vznikla nová cesta, jak se dostat k necenzurovaným novinářským textům. Vydejte se přímo do Minecraftu, hledejte Necenzurovanou knihovnu a zde si pak v klidu můžete přečíst články novinářů například z Ruska, Saúdské Arábie, Egypta, Mexika nebo Vietnamu.
Zábava na brazilském karnevalu jednoho unaví. A vychlazené pivo přijde vhod. Kde ho ale v tom vedru hned tak najít, že jo? Co třeba se podívat do lavičky? Nebo do květináče? Nebo dokonce prošmejdit trochu zevrubněji telefonní budku?!!!
Také se občas necháte nalákat na novinku v obchodě, hned si ji koupíte a vyzkoušíte? Tak jen dávejte pozor, abyste neskočili na špek a domů si nepřinesli něco, co vás bude setsakrametsky mrzet...
Jak krásný je burger bez přidané chemie, plně oceníte až po několika dnech...
Když se zeptáte cizinců, kde leží Vilnius, mohou být odpovědi pro jeho obyvatele až deprimující (ostatně asi tak stejně, jako když se jich zeptáte, kde leží Praha). Není to ani v Rakousku, Itálii, Belgii, Finsku, Švédsku, Rumunsku, ba ani ve Venezuele nebo Etiopii... Ale co, i tak stojí tohle město za návštěvu.
Při celodenním hlídání v muzeu automobilů nejednoho hlídače svrbí prsty, kterými by nejraději svíral volant při jízdě krajinou. A když se jedná navíc o Porsche, pokušení je už tak velké, že mu jednoduše nejde odolat.
Jednou to muselo přijít. Ta chvíle, kdy všechny ty supermužné superschopnosti, jako je ježdění na koni obráceně, cestování na delfínovi či skákání do vodopádu, prostě mladé generaci nepřijde už cool...
Roli Jamese Bonda jeho představitelům už nikdo neodpáře. Své o tom ví i ten současný agent 007 Daniel Craig. Při hledání svého pasu zapomenutého v taxíku si "užije" opravdu bondovské peripetie, jen s tou fyzičkou to není tak slavné jako na plátně.
Když pivo na konci své reklamy hlásá, abyste nepili a neřídili, málokdo poslouchá. Když ale změní taktiku a spíše než na lidi se zaměří na samotná auta, třeba se něco změní. Teď už jen správně umístit varování...
Na kouzlo tohoto billboardu si musí zájemci počkat až do setmění. Přes den vypadá skoro nevinně, jen tu a tam nějaké kolíky s krvavými skvrnami, až teprve za tmy se zjeví ten, kdo je za ně odpovědný...
Věděli jste, že nad vánoční pohodou v každé domácnosti dohlíží značně agilní skřítci? Chodí dům od domu, kontrolují, zda stromeček je na svém místě, dárky zabalené a jídlo připravené. A když to náhodou někdo nestíhá, protože má trochu jiné starosti, neváhají přiložit ruku k dílu. Tak šťastné a veselé!
Když se Arthur vzbudí, umyje se, nasnídá, oblékne a vyrazí do svého obchůdku Hafod Hardware. S úsměvem se stará o zákazníky, ve volné chvíli zamete, doplní zboží, chvíli si hraje s kalkulačkou, přečte něco svým plyšákům, na přání krásně zabalí zakoupené zboží a pak se stromečkem vyrazí zase domů... A vůbec nevadí, že Arthurovi jsou dva roky.
Až z daleké Kanady pochází (nejen) vánoční příběh o kouzlu sdíleného jídla. Nejenže toho člověk víc ochutná, ale také si tak může najít dobrého kamaráda.
Když vám bylo 20 let, taky jste zkoušeli vařit špagety v rychlovarné konvici, cedit je přes tenisovou raketu, opékali jste si hamburgery v toastovači a prali ve vaně při večerní koupeli? To byla inovativnost a kreativita, co?
Láska, která sahá za hranice skutečného světa až do toho televizního. Rande vždy ve stejný vysílací čas. Schůzka u jakékoliv obrazovky. Přepínání kanálů zakázáno. Tak vypadá jedna romance z dalekého Peru.
Zamýšleli jste se někdy nad tím, jaké to je trávit vánoční svátky s kamarádem drakem, který tak rád kolem sebe chrlí oheň? No tak, sněhuláka stavět ani nezkoušejte, bruslení se taky příliš nedoporučuje a o vánočním stromečku ani mluvit nebudeme. Ale nějaké výhody to přece jen má...
Znáte ty návštěvy, které když přijdou k vám domů, utrousí tu a tam nějakou uštěpačnou poznámku typu "No tady by už potřebovalo uklidnit!", "A vám se rozbil vysavač?" nebo "Ten stůl byste potřebovali už nový!". Tyto nežádané kritiky nechce poslouchat nikdo, a tak je na čase je umlčet.
Co takhle dát si večer po práci drink? Jen jeden? Abyste si trochu odfrkli. Barman vám ho namíchá, vy sedíte na baru, vychutnáváte si ho a pak... se začnou dít takové divné (halloweenské) věci.
Pokud se vám zdá, že vás všude, kam se pohnete, pronásleduje lama, není to drama.
Kulisy, komparz, kaskadéři a pauza, kdy režisér objasňuje herci možná úskalí při natáčení reklamy. Ta je totiž na obsahovou platformu, tedy něco jako pííííííp, ale píííííííp se přitom nesmí vyslovit. Není vám to jasné? Nevadí. Podívejte se a pochopíte.
Celá historie ••••• •••••••• se započala v roce 1864, kdy byla v Moskvě založena destilérka, jejíž produkty si oblíbili i carové. V roce 1917 však musel její majitel z Ruska uprchnout, ale naštěstí se mu to podařilo i s jednou lahví pod kabátem. A potom následovala řada dalších dobrodružství, v nichž to bylo s lahví s průzračným alkoholem na hraně.
Malé auto, jeden řidič, jeden nepřiznaný pasažér a střežený hraniční přechod, přes který se jen tak někdo nedostane. Necelé čtyři minuty a napětí, že by se dalo krájet...
Představte si svět, kde je vše možné. Můžete se zde prohánět vzduchem na žlutém člunu s palmou, otočit hlavu o 360 stupňů, měnit si vlasy podle momentální nálady či si jednoduše prohodit s někým polovinu těla. Závisí jen na vaší fantazii a tak trochu i na malých barevných kostičkách.
Když v noci ne a ne zabrat, doporučuje se počítání oveček. Jedna, dvě, tři, čtyři, pět, šest, sedm, osm, devět... zzzzzzz. Ale když ani to nepomůže a počet oveček dosahuje závratných výšin, je možné si teď pustit Ikea Slow TV a nechat se kolébat mořskými vlnami a velmi pomalým čtením z letošního katalogu.
Billboard jako včelí hotel? Ano, i to je možné. Ve Švédsku se k tomu rozhodl řetězec McDonald's, který tak své venkovní plochy změnil v přístřešek pro divoké včely, jejichž existence je čím dál více ohrožena.
Ano, španělský mistr surrealismu neumřel. Stále žije, nebo alespoň ho k životu přivedli v jednom muzeu na Floridě. Popovídá si zde s návštěvníky, a dokonce se s nimi i vyfotí...
Už víme, kde je třeba hledat odpovědi na jakékoliv otázky v životě. Trpíte osamělostí? Nemáte rádi lidi? Máte neshody v manželství? Nebo chcete znát odpověď na základní otázku života, vesmíru a vůbec...?
Jezdit s kamionem a přitom si žít jako král. Tedy spíše jako Bob, který si jí luxusně, nechává se opečovávat, užívá si a má tolik peněz, že je neváhá použít i v případě, že dojde toaletní papír...
Vypité mléko. Obnošené oblečení. Počmáraná učebnice. To vše obnáší život mladších sourozenců. Ale vedle všech těch ústrků a křivd to má někdy i své výhody...
Lidský tvor je zajímavý objekt k pozorování. Zavítáme-li do jeho ložnice, dozvíme se, jak tuhý boj o prostor i teplo tam probíhá...
Ráno vstát, nasnídat se, jet do práce, pracovat, večer si ohřát večeři a jít spát. A tak každý den dokola. Jako robot. Ale i z tohoto robotického stylu života vás může něco vytrhnout. Třeba rande v kině.
Ano, čtěte správně, balet na palubě... na palubě letadla. Takové překvapení si pro své cestující ze Šanghaje do Paříže připravila Air France. Baletky z Paris Opéra zde v uličkách mezi sedadly, vysoko nad zemí, zatančily na Vivaldiho a Čajkovského. Tak šťastný let!
První věc, co ráno uděláte, je, že si zkontrolujete mobil. Do mobilu koukáte i při obědě s kolegy nebo při chůzi na ulici. Berete si ho dokonce i do koupelny, kde ho ze sprchy občas zkontrolujete. Co kdyby, že? Tak si někdy od něj taky odpočiňte...
Vážní zájemci o elektromobil obvykle nechtějí poslouchat ódu na benzínový motor. A v případě, že i prodavač aut neustává ve svém přesvědčování, že elektromobil stojí za starou bačkoru, něco tady nehraje…, nebo se tady naopak hraje až příliš?
Když váš poslanec v Evropské parlamentu řekne, že ženy jsou slabší, menší a méně inteligentní, je to trochu silné kafe. Vyplývat to ovšem může z toho, že po generace se ve vaší zemi muži o ženách dozvídali víceméně jen z pornočasopisů... No a tak co uděláte, abyste tu situaci alespoň trochu změnili? Prostě jeden ten časopis koupíte a vydáte jeho opravdu poslední číslo.
Přípravy na letní prázdniny jsou v plném proudu. Potřeba je vše pečlivě naplánovat: tábory, chalupy, babičky, dědečky a také samozřejmě výlety. A co si budeme povídat, výlety většinou plánují rodiče, na základě doporučení jiných rodičů... a někdy to není pro jejich ratolesti tak úplně ono. Jak tomu předcházet, ukazuje jeden nápad s měřením smíchu.
Když jdete do bazénu, necháváte si věci v zamčené skříňce? A když s někým opravdu důvěrně hovoříte v kavárně, umlknete, když k vám přijde obsluha? Jste člověk, který má rád své soukromí? Tak nezapomínejte na soukromí v telefonu.
Odchod do důchodu s sebou přináší určitou svobodu. Nemusíte ráno vstávat do práce. U snídaně si můžete přečíst celé noviny, když teda chcete. Celý den můžete klidně ležet na zahradě nebo se dívat na televizi... anebo si konečně vyjedete na výlet svým vysněným autem. A když jste právě čerstvě bývalým generálním ředitelem Mercedes-Benz, už vůbec nevadí, že na to šlápnete v BMW. Tak šťastnou cestu, Dieteře Zetschse!
Couvání leckomu dělá potíže. Natož pak v ději, kde se od šťastného konce vracíte na začátek. Představte si, jak depresivní je pohled na Popelku, která se z královského paláce dostane zpět do své nuzné existence u macechy, jak smutné je zjištění krásné labuti, která je znovu ošklivým kačátkem, a jak hrozný je návrat Janka domů daleko od kouzelné fazole.
Když se o chuti vašeho produktu řada lidí vyslovuje nechvalně, snažíte se přijít s novinkou, kterou nikdo nikdy nemůže nenávidět. A jak to dokázat? Přece tím, že ji necháte ochutnat ty nejvíce negativní kritiky internetu. V případě, že řeknou, že je to OK, máte vyhráno.
Město je zábava... anebo taky ne. Třeba když si chcete v klidu vychutnat oběd na lavičce, dát si na ulici kafe nebo jen projít na schodech. Občas je to totiž se všemi těmi selfíčky, batohy a strašně nabušenými sportovci pěkná otrava. Není nad klid v autě...
Aneb kdo si počká, ten se dočká. Když si počká od 4 do 18 měsíců, bude si moct pochutnat na pizze s právě dozrálým sýrem Sargento. A kdyby se náhodou někdo při čekání nudil, může si dlouhou chvíli krátit třeba sledováním, jak takový sýr v reálném čase zraje. No není to skvělé?!
Souboj v posilovně je hodně o činkách, potu a taky o rytmu. Zatímco LeBron James rád posiluje v rytmu DJe Khaleda, Arnold Schwarzenegger dává přednost tónům své domoviny...
Občas nastanou situace, kdy do sebe vše zapadne jako v hodinovém strojku. Tak hladce, přesně a radostně...
Jak předvést v reklamě vše, co se probouzí v hráči při rozehrání strun?
Přinést inovaci do byznysu s pizzou je dost oříšek. Ale taková kulatá krabice místo hranaté zní jako dobrý nápad. A ještě lepší je, když se vám poštěstí vydobýt si trochu toho drahocenného času u CEO. Co když ale ten nápad byl zatím jen nápad a vy máte na přípravu prezentace setsakramentsky málo času?
Přichází jaro a s ním lásky čas. Jak je známo, láska prochází žaludkem, a to platí i pro chvíle, kdy si chcete někoho milovaného přiblížit přes jeho neopakovatelné špagety s rajčatovou omáčkou a ne a ne na to podle receptu přijít.
Postup: (1) Vezměte si do ruky svůj chytrý mobilní telefon. (2) Stáhněte si aplikaci Burger King. (3) Až uvidíte reklamu konkurence, zaměřte ji přes aplikaci telefonem a přes rozšířenou realitu spalte. (4) V plamenech si potom vyzvedněte kupón na jeden Whopper zdarma.
Umíte si představit firmu, která si připlatí za noční osvětlení venkovní reklamy, a přitom je ráda, když ve tmě není vidět?
Když se Bertha Benzová jednoho dne vydala se svými syny na návštěvu k rodičům, nesedla jako ostatní do kočáru, ale na vozítko poháněné benzínem. Bohužel však bylo zapotřebí na cestě natankovat...
I samotný font se může politicky angažovat. Třeba, když do Německa zavítá na návštěvu Recep Tayyip Erdoğan a vítají ho nápisy a novinové titulky napsané písmem tureckých zakázaných deníků...
Milovníka moderních technologií Martina jsme tu už v Reklamě týdne jednou měli. Zatímco v létě se bohužel do svého chytrého domu ani nedostal, tentokrát si v něm "užívá" ráno se svou hlasovou asistentkou, která za něj otevře dveře, zapne rádio, rozsvítí světla, udělá smoothie a spustí běhací pás... Ne, ani tentokrát to nedopadne zrovna podle jeho představ...
Svatý Valentýn je šťastně za námi. Slavili jste? A pokud ano, vše proběhlo v pořádku? Protože u některých to nedopadlo příliš dobře, zvlášť když se rozhodli oslavit tu svou zamilovanost na "nějakém pěkném romantickém místečku" a bohužel si nemohli vybrat své sousedy...
Není to až tak moc zajímavé pozorovat někoho, jak jí hamburger. Nicméně když ten někdo vypadá jako Andy Warhol, přece jen člověk zpozorní. Je to skutečně on? A není on už přes 20 let mrtvý? Odpověď zní: Ano, je to skutečně ten slavný malíř plechovek Campbell's, kterého při pojídání hamburgeru v roce 1984 natočil dánský dokumentarista Jorgen Leth pro svůj film 66 Scenes From America. A kdyby vám náhodou nestačil 45s sestřih, níže se můžete podívat i na téměř pětiminutovou verzi.
Čeho je moc, toho je příliš. To platí nejen v životě, ale i v případě Alexy od Amazonu, která se z chytrých reproduktorů přesunuje dál, například do mikrovlnné trouby, a také do psího obojku, elektrického kartáčku nebo třeba vířivky. No, někdy není opravdu o co stát...
Znáte to přísloví „Kdo šetří, má za tři“? A když se jím řídíte a spoříte si korunku ke korunce, můžete si občas i něco dopřát…
Jak dostat turisty do země, kterou prostě nemají rádi? I když milují její jídlo i pití a její pláže také nejsou k zahození. A navíc je hned za rohem, co by letadlem dohodil. Prostě jim "změřte" jejich DNA a podle toho jim stanovte slevu na míru. Protože když je tady sleva, jde všechno ostatní stranou. ¿Comprende?
Ráno se probudíte, rolety samy vyjedou nahoru a rovnou z postele si připravíte kávu. Při jejím popíjení pozorujete z okna, jak se venku seče trávník. Skořápky od vajíčka, které pojídáte k snídani, házíte bez starostí rovnou na zem. Samy se uklidí. Když odcházíte ven, topení se samo reguluje. A také auto samo vyjede z garáže. Jste efektivní, jste boží, jste superstar #likeabosch.
Pohodlně se usaďte, představení začíná. Dnes je na programu muzikál, ve francouzském nonšalantním stylu, o jedné ženě a její schopnosti zůstat v každé situaci elegantní.
Vánoce si můžete užít kdekoliv. Doma, na návštěvě, v restauraci, ve výtahu, ale také třeba ve vězeňské cele. Hlavní je, když máte dobrou náladu a také dobré jídlo. Tak šťastné a veselé!
Nebyly by to pravé Vánoce, kdyby se něco nepokazilo. Balíte dárky a nemůžete najít lepicí pásku? Chcete dát pod stromeček už sestavený dárek a marně k němu hledáte návod? Polovina světýlek najednou nesvítí? Tak vězte, že za tím vším stojí jeden snaživý a hodně zlomyslný skřítek...
Znáte takové ty méně či více trapné rodinné tradice, které máte rádi jako děti, stydíte se za ně o trochu let později a potom je v dospělosti chtě nechtě převezmete za své, protože jsou v podstatě milé, a hlavně vaše...
Prožít Vánoce uvěznění ve výtahu? Proč ne? Ale jedině, pokud se právě vracíte z nákupu v IKEA.
Představte si, že vaši značku si lidé nedokážou nikam zařadit. Jednou si myslí, že jste banka, podruhé vás zamění za rádio a jindy za restauraci. A vy jste přitom letecká společnost! Tak co uděláte? No tak třeba začnete tím, že si na ulici postavíte bankomat, no teda vlastně letenkomat...
Není dárek jako dárek, protože některé mají tu moc, že nasměrují život obdarovaného zcela novým směrem. To je i případ jednoho piana, které si před více než půlstoletím rozbalil na Vánoce jeden chlapec z britského městečka Pinner. A stal se z něj autor písně "Your Song".
Řeč je není jen o vánočních reklamách, ale i o medvídcích letiště Heathrow, kteří už několik let po sobě přilétají na Vánoce domů, do Londýna. Na Floridě je o svátcích prostě nuda a vedro.
Jak dlouhou cestu musí ujít reportéři, aby odkryli pravdu...?
Valí se to ze všech stran, je to jako lavina, tak silné, že máte pocit, že strávíte-li s mobilním telefonem jen jednu minutu navíc, skončíte v pekle. Všude se píše, že telefony jsou zlo. Ničí vztahy, osobnost, charakter, mozek, ruce i celé životy. Pomooooooooooooc! Moment... Anebo je vezmeme přece jen na milost?
Pokud už jste měli tu čest poznat Grahama, prototyp člověka, který by přežil autonehodu, je na čase se seznámit i s Grantem, který pro změnu dokáže přežít v reklamě. Pomáhá mu v tom například hroší kůže, odnímatelná páteř i velmi odolná játra...
Už máme po volbách. Nicméně pokud jste volit nebyli, nechali jste výběr na jiných. Stejně, jako kdybyste nechali někoho jiného vybrat vám jídlo v restarauci, třeba burger. A to vám vždycky nemusí chutnat.
Také jste se někdy sami sebe ptali, odkud pochází všechny ty materiály, z něhož je vyrobeno vaše oblečení? Všechen ten polyester, polyamid, nylon, modal nebo spandex? Tak už to víme...
"Tak to je fakt krize," říkáte si někdy. Ale pozor, právě slovo krize by se nemělo zneužívat. S tím, na jakou situaci se hodí, pomůže písnička z Izraele.
Letošní novinky Apple už ukázal. Zda přinesly překvapení, nebo nikoliv, necháme na posouzení jiným, nás zajímalo, co se dělo předtím, než Tim Cook vstoupil na jeviště. A na čem mu opravdu hodně záleželo…
Školní besídky jsou samozřejmě "nádhernou přehlídkou talentovaných dětí, které krásně zpívají, hrají, bubnují či tančí..." No většinou se ta intenzivní krása nějak přetrpí, ale někdy se i zde opravdu dějí zázraky...
Chytrý dům je skvělý. Na pokyn pustí hudbu, připraví ovocné smoothie, uhasí oheň, připomene denní program nebo otevře dveře. Jen se vám nesmí přihodit... třeba návštěva zubaře. S oteklou pusou a v dešti se vám prostě nechce znovu a znovu opakovat "Otevři dveře" a té chytrosti svého domu máte tak akorát dost. A právě v těchto chvílích si uvědomíte, že ta jednoduchá řešení (rozuměj: klíč) jsou mnohdy ta nejlepší.
Věděli jste, že když jste naštvaní a vzteklí, stačí jen minuta a půl k tomu, abyste se uklidnili? Ne? Tak to někdy zkuste, třeba se díky tomu vyhnete zbytečnému konfliktu v práci nebo v metru. (I takhle se může bojovat se zvyšujícím se násilím, jak ukazuje britská policie.)
Legendární akční hrdina, který umí předběhnout svůj vlastní stín, či dokonce napočítat do nekonečna, je zpět. Chuck Norris je stále ve vrcholové formě, i když v trochu jiné podobě, než jsme byli dosud zvyklí...
Zatímco u nás Česká televize shání do pořadu Peče celá země první soutěžící, ve Velké Británii brzy začne už její čtvrtá série. Přihlásit se může každý s láskou k pečení a nevadí, že každý výtvor není zrovna krásný…
Britský čaj se sušenkou tvoří už odnepaměti nerozlučnou dvojici. Obojí přicházejí na scénu nejraději o páté – zatímco čaj se decentně upíjí, sušenka se k němu nenápadně přikusuje. Ale čas od času je potřeba i do takto stabilního svazku vnést trochu hravosti a napětí, třeba pomocí domina.
Co takhle si při ranní kávě udělat selfie? Jen tak z náhlého popudu... Stačí se trochu natočit, dát si kávu před obličej, našpulit pusu, zkontrolovat fotku, hodit na ni nějaký ten filtr, dodat trochu na sytosti a šup s ní na Instagram. Srdíčka zaručené, protože je to spontánní, autentické a naprosto přirozené... Anebo ne?
V době, kdy pomalu vrcholí Tour de France, poměřil své síly slovenský závodník Peter Sagan s babičkou Joan. Byť by se mohlo zdát, že několikanásobný mistr světa má oproti staré dámě všechny trumfy v rukávu, zdaleka nic není předem rozhodnuté.
Těžký život se zapomenutým heslem v kostce: •••••••••• Nesprávné heslo. (Sakra) •••••••••• Nesprávné heslo. (Ajaj, poslední pokus) •••••••••• Nesprávné heslo (Do******). Ale naštěstí nic z toho nemusí nastat.
Po čem tak může chutnat modrý nanuk? A zelený, červený nebo oranžový? Jako máta, meruňka nebo pomeranč? Anebo je zase všechno jinak?
Dokázali jste si někdy představit reklamu, v níž mluví dětské plíny? Ne, tak tady jednu takovou máme. A mají opravdu něco hodně důležitého na srdci, tak si je poslechněte až do konce.
Děs v očích, panika, zoufalství, pocit, že jste sami na celém světě jako trosečník..., a to vše jen kvůli tomu, že nemůžete najít svůj telefon...
Na první pohled to vypadá jako nezajímavý plakát, rozpuštěný vlivem deště. Ale nic není, jak se zdá... Ve skutečnosti se jedná o výkonný zabíjecí stroj na komáry přenášející virus zika nebo horečku dengue.
Sportovní značka adidas obsadila do své reklamy neuvěřitelných 56 známých sportovců a dalších celebrit. Poznáte je všechny?
Jsme tzv. generace indoorová, žijící uvnitř budov, trpící bolestí hlavy, alergiemi a astmatem. A přitom k řešení stačí tak málo...
Nejnudnější billboard na světě asi není to, čím by se firmy chtěly prezentovat. Ale když se to vezme kolem a kolem, i těch pár prken, na které se při každém nákupu budete muset dívat dalších 12 let, dávají smysl, když za nimi stojí výrobce prostředků na ochranu dřeva. Tak snad to dřevo vydrží!
V jednoduchosti je krása, a platí to i pro reklamu. Jak zachránit životy před otravou oxidem uhelnatým, ukázal leták polských maloobchodních řetězců Pepco, Lewiatan a Złote Tarasy. Kromě komunikace produktů v akci totiž ještě dokázal prověřit průchodnost ventilace...
Přišlo to nenápadně. V obálce, kde byla anonymní zpráva, že Nový Zéland mizí z mapy. A postupně to nabíralo na intenzitě. Každá z map byla najednou na původním místě tohoto souostroví nepříjemně prázdná... A když země zmizela z mapy i v novozélandském parlamentu, začalo to být opravdu, ale opravdu vážné.
Čas. Čas. Čas. Všichni ho pořád honí, a stále je ho málo. Proto každý prostředek, který ho dokáže jen trochu uspořit, přijde vhod. A je jedno, zda je to navigaci, která vyhodnocuje aktuální dopravní situaci ve městě, nebo třeba taková zkratka přes billboard...
Znáte ty reklamy o malých sportovcích, jak je rodiče trpělivě povzbuzují, ať se děje cokoliv. Vstávají s nimi na trénink, starají se o jejich vybavení, fandí jim, prožívají s nimi porážku a slaví vítězství. Prostě emoce tryskají všude okolo. A to vše je nakonec ověnčeno úspěchem. Anebo taky ne... V každém případě je ale podle norské společnosti Finn lepší si do začátku koupit spíše použité sportovní vybavení...
To, že člověk občas zaslechne opravdu špatnou písničku, zase není tak neobvyklé. Ale proč v poslouchání pokračuje? Jeden z důvodu může být... no, ale v klidu a pohodě si vyslechněte tu nejhorší píseň na světě a počkejte si pěkně na konec.
Místo: Hlava. Čas: Pokaždé před závažnějším finančním rozhodnutím. Hlavní postava: Průměrný muž, jenž prostě touží po nové pohovce, novém autě nebo třeba jen po kvalitnějším holiči. Další postavy: Hlasy Not! Zápletka: Půjčit si, či nepůjčit.
„Nedotýkat se!“ je častý nápis, na který lidé narážejí při své návštěvě muzeí či galerií. Jak ale příbližit krásu vystaveného exponátu těm, kteří ho nemohou vnímat očima? Nadace Leontinka a Národní Galerie v Praze se na to rozhodla jít přes hmat, speciální rukavice a virtuální realitu...
Máte doma škůdce? Zavolejte na ně Orkin muže, kteří problém vyřeší s písní na rtech. Nebojí se mušek, švábů ani myší, a i když někdy trochu zapochybují, neohroženě bojují až do konce.
Máte nějakou vysněnou značku, pro kterou byste chtěli pracovat? Tak kdybyste náhodou nevěděli, jak tu kýženou práci získat, zde je jeden žlutozelený nápad od copywritera Chaseho Zreeta, který opravdu strašně moc chtěl psát pro Sprite.
Je libo příjemný rodinný víkend v krásném horském hotelu? Co třeba Overlook hotel? Na hosty zde číhá překvapení na každém rohu. O čistotu se postará početný personál. A možné je využít i labyrint v zahradě. Ani na chvilku vás nenapadne, že dříve zde pobýval spisovatel Jack Torrance alias Jack Nicholson ze slavného hororu od Stanleyho Kubricka.
To, že se krokodýl pustí do zachraňování cizích životů, je přinejmenším překvapivé. Nicméně to, jak to udělal, je hodno pozornosti. Pustil totiž na své tradiční místo ty živočichy, které jsou jen kousek od vyhynutí, třeba taková saola 250 kousků, sviňucha jen 30...
Když někdo prodává v zatuchlém obchůdku zaručeně kvalitní módní kousky značky Deisel, zbystříte. Přece jen ta chyba v názvu nevypadá právě důvěryhodně, o kvalitě by se tedy dalo pochybovat, no ale ta cena nakonec docela ujde. Ale co kdyby nebylo všechno tak, jak na první pohled vypadá? Co kdyby i ten padělek vlastně nebyl padělkem?
Úkol tohoto týdne zní jasně: Přijít na to, co se dělo v pařížském bytě neznámé Laurence. Napomohou k tomu mnohé indicie. Na koberci se nachází tmavě červená skvrna, všechna zrcadla jsou rozbitá, jídlo v ledničce je prošlé a lahvička od parfému je otevřená a poloprázdná... Co za tím asi vězí?
Zářivě čisté, běloskvoucí, dokonalé…, takové je prádlo v reklamách na prací prostředky a nejinak tomu je i v té na Tide, která se objevila na Super Bowl. Zpočátku to tak sice nevypadá, občas vám dokonce přijde, že tu reklamu znáte odjinud. Není to Mr. Proper? Old Spice? Reklama na prémiové auto, kolový nápoj, pivo XYZ? Ne! It‘s a Tide ad.
Když hlasová asistentka ztratí hlas, je to opravdu velký problém. Naštěstí existuje pár náhradníků, kteří se ujmou její práce, i když... no, není prostě vždycky to nejlepší jít na to po svém. (A ano, ten holohlavý chlápek je opravdu Jeff Bezos, ten skoro nejbohatší člověk světa.)
Pokud už náhodou přemýšlíte, kam letos na dovolenou, co takhle Nambia? Neznáte? Nevadí, je to prostě jedna z těch pr*elí světa v Africe, o kterých nedávno mluvil americký prezident Donald Trump. Prostě jednička!
Pamatujete si na ten trik s tajným písmem, kdy zprávu napíšete citrónem, octem nebo mlékem na papír a potom si ji přečtěte nad plamenem svíčky? Tak obdobný princip si teď ve své reklamě vyzkoušela IKEA, jen s tím rozdílem, že pro zjevení tajného sdělení se muselo na něj... ehm, ehm... načurat.
S novým rokem přicházejí na scénu i oblíbená novoroční předsevzetí. Mezi nejčastější patří kromě toho hubnutí či více sportu také konec s kouřením. Přestat není lehké, ale když si k tomu zanotujete nějakou pěknou písničku, tak to jde přežít...
Když se pustí do vaření šéfkuchař Davide Oldani spolu s tenisovým šampionem Rogerem Federerem, je to radost pohledět. A vzniknout z toho může jedině mistrovský kousek...
Vánoce jsou za dveřmi a s tím přichází i pořádná dávka emocí. Tak krásné svátky!
Pozvat si ke štědrovečerní hostině jednoho z robotů, kteří ovládli svět a vyhnali lidi z jejich domovů, chce opravdu hodně odvahy. Ale když jsou ty Vánoce...
Kdo stojí za tím, že Nový Zéland je jednou z nejbezpečnějších zemí na světě? No, přece novozélandská policie! A ta k sobě právě teď láká nové zájemce.
Přemýšleli jste někdy o tom, jak vzniká ono pípnutí po přejetí kódu na pokladně? Švýcarský supermarket se rozhodl toto tajemství letos odhalit: jsou za tím skřítci. A ani oni nechtějí trávit Vánoce osaměle.
Když na Zemi zavítá návštěva z vesmíru, která si na sebe vezme podobu modelky z reklamy, ještě rád se jí ujme muž, stojící náhodou za ní ve frontě na španělskou vánoční loterii. A protože aklimatizace si žádá dostatek času, pohodlně se usaďte a užijte si film od Alejandra Amenábara.
Pozvání na rande nikdy nebylo tak jednoduché. Stačí si stáhnout Tinder, projet si pár profilů, dostat „match“, začít si povídat a mít tah na bránu. No a co teprve, když trochu té tinderovské konverzace přenesete do skutečného světa?
Znáte ten příběh o Karlíkovi a továrně na čokoládu, kde za pomoci skřítků vznikaly všechny ty sladké dobroty? Tak do podobné továrny, tzv. Imaginária, zve ve své nové reklamě i obchodní řetězec Asda. A ano, je to tu, vánoční kampaně začaly…
Za chvíli je tu Halloween, a to je ta správná chvíle na pořádně strašidelné příběhy. I proto připravila společnost Mars trochu toho bání k nakousnutí. Pohodlně se usaďte, nechte si rozsvíceno a pojďme se bát...
Občas se stane, že člověk zakopne, či dokonce upadne. Život prostě není lehký, a proto je dobré, alespoň teda v Norsku, pít hodně mléka. Pozn.: Během natáčení této reklamy nebyl údajně nikdo zraněn.
Znáte To? A viděli jste To už v kině? Tak pokud ne, krátké shrnutí přinesl jeden fast foodový řetězec, a ten s maskotem klauna to nebyl.
Velkofilmy, krátké filmy, autorské filmy, tam všude byl, i když ho vlastně nikdo nikdy neviděl. I přesto si neviditelný muž vytvořil u filmu značně dobré postavení. Ale co bude teď, když na scénu přichází dost silná konkurence…?
Dojít s košem, ustlat si postel nebo posekat trávník, to vše jsou úkoly, které nikdo moc nechce dělat. A ani Molly se do toho nikdy nechtělo, a tak přišla s nejedním vylepšovákem…
Bylo, nebylo, za sedmero horami a sedmero řekami, žil jeden milovník fazolí… A díky své lásce dokázal mnohé, překonat překážky na cestě za vítězstvím i získat ruku své vyvolené.
Vyrazit na nákup přece není nic extrémního, ne? Přece si jen nazujete lezačky, vezmete sedák, navážete na lano a lezete. Až dolezete k obchodu, kde si nakoupíte nějaké ty kousky oblečení…
Uprostřed hipsterské kavárny přistane na talíři miniaturní kus chleba se slaninou, ve skleničce se v zelené tekutině koupe celer, lidé kolem si fotí všechno, co mají na stole, a do toho zazvoní telefon…, který zvedne někdo, kdo prostě dostane chuť na pořádný burger…
Pečení je radost…, a když se u toho zpívá, tak je té radosti ještě víc. A když už toho zpívá i ono pečené, tak je to nejvíc.
Víte, co to je ASMR? Ano, je to zkratka, správně, zkratka označující „autonomní senzorickou meridiánovou reakci“. Ehm? To znamená zvláštní jev uvolnění a příjemných pocitů způsobených zpravidla zvukem, například šustěním, praskáním, šelestěním, křupáním aj. Stále si to neumíte představit? Tak se posaďte, nasaďte si sluchátka (pokud jste v práci) a nechte se 25 minut uvolňovat prezentací produktů IKEA.
Pamatujete si ještě na ty doby, kdy jste si museli nahrát zápas nebo díl oblíbeného seriálu, protože jste zrovna nebyli doma? A co ty hádky nad večerním programem, kdy se jeden člen rodiny chtěl dívat na Angeliku a druhý na fotbal? A na videopůjčovny, s tou tajnou místností za záclonou, si taky vzpomínáte? Tak kdyby ne, tady máme něco na připomenutí…