Průzkum: Při výběru obchodu rozhodují poloha a slevy
Značka či velikost obchodu nejsou pro spotřebitele tolik důležité, zjistil průzkum Confess pro Českou distribuční.
2/26/2025 9:45:00 AMZnačka či velikost obchodu nejsou pro spotřebitele tolik důležité, zjistil průzkum Confess pro Českou distribuční.
2/26/2025 9:45:00 AMZavedení recyklačního poplatku pro tištěné letáky je nepochopením, které může negativně dopadnout na výrobce i zákazníky, upozorňuje nový obchodní ředitel České distribuční.
2/14/2024 7:05:00 AMČeská distribuční přistupuje ke změnám ve svém vedení. Přichází nový obchodní ředitel, finanční ředitelka a vzniká nová funkce manažera pro marketing a komunikaci.
11/2/2023 12:00:46 PMKaždý čtvrtý nakupující Čech využívá slevové akce více než dříve, ukazuje výzkum Stem/Mark pro Českou distribuční. Slevovými akcemi se řídí především čtenáři tištěných letáků.
11/21/2022 3:45:42 PMTištěný leták čte alespoň občas 72 % české populace. Jako pravidelný zdroj informací o nabídkách prodejců jej využívá 30 % Čechů, ukázal průzkum Stem/Mark pro Českou distribuční.
10/24/2022 4:25:10 PMNa pozici obchodního ředitele společnosti Česká distribuční nastoupil Jaroslav Staněk.
5/10/2022 3:30:32 PMLetáky jako reklamní médium mají stále své místo, mění se ale způsob jejich roznosu. „Ozývají se nám i takoví zadavatelé, kteří by se v minulosti do reklamy tohoto druhu vůbec nepouštěli," říká Jan Senohrábek z České distribuční.
6/3/2021 10:24:02 AM