Loni mezi Čechy nejvíce rezonovaly reklamy Dove a České filharmonie
Reklama Dove a České filharmonie skórovaly loni nejvíce mezi českými spotřebiteli, bodovaly však i Fio banka, Benu nebo ČAP, ukazuje analýza Ipsosu.
3/18/2025 7:00:00 AMReklama Dove a České filharmonie skórovaly loni nejvíce mezi českými spotřebiteli, bodovaly však i Fio banka, Benu nebo ČAP, ukazuje analýza Ipsosu.
3/18/2025 7:00:00 AMVystoupení orchestru v newyorské Carnegie Hall využila Česká filharmonie k masovější brandové kampani, která pro ni není typická. Jejím prostřednictvím láká posluchače na sledování přímého přenosu z koncertu českých hudebníků.
12/2/2024 12:55:00 PMVýstava Rozlety české hudby, původně určená pro pražské Letiště Václava Havla, se rozšiřuje do škol.
11/26/2024 7:05:00 AMVystoupení České filharmonie v legendární Carnegie Hall bude orchestr streamovat na svých webových stránkách. Diváky na přenos láká kampaní Nezapomeňte!, ve které vystupují sami hudebníci i šéfdirigent Semjon Byčkov.
10/22/2024 11:30:00 AMSociální sítě a online komunikace jsou stále vyhledávanějším spojením mezi firmami a lidmi. V kulturním marketingu představují nejvíce zastoupenou formu komunikace.
2/11/2022 12:45:23 PMDíky vlastnímu televiznímu studiu a přenosům, které vysílá na sociálních sítích, oslovuje Česká filharmonie nové posluchače, popisuje ředitel marketingu Michal Medek.
1/21/2021 12:30:41 PM