Billa zahájila věrnostní kampaň „Včelí olympiáda"
V nové věrnostní kampani si mohou zákazníci za nasbírané samolepky pořídit se slevou plyšové včelí sportovce.
3/30/2024 7:45:00 AMV nové věrnostní kampani si mohou zákazníci za nasbírané samolepky pořídit se slevou plyšové včelí sportovce.
3/30/2024 7:45:00 AMToyota vytvořila poprvé vlastní lokální kampaň s českými sportovci a parasportovci.
1/17/2024 12:10:00 PMCPI Property Group reaguje na usnesení Mezinárodního olympijského výboru, které umožnilo účast ruských a běloruských sportovců na Olympijských hrách v Paříži 2024.
12/11/2023 10:30:55 AMHlavním motivem kolekce pro olympiádu v Paříži je česká vlajka na hrudi.
12/2/2023 7:20:00 AMBilla je novým generálním partnerem Českého olympijského a paralympijského týmu.
11/21/2023 11:10:19 AMPro sledování olympijských her v Paříži v příštím roce vyroste u jezera Most Olympijský festival.
7/25/2023 7:20:47 AMZástupci sportovního marketingu upozorňují na pokles zájmu dětí a mládeže o sport ve srovnání s obdobím před pandemií. Proto své komunikační aktivity cílí především na ně.
2/21/2022 4:15:00 PMPo půl roce je zde opět další, tentokrát zimní olympiáda. S ní přichází i marketingové příležitosti pro olympijské partnery.
1/27/2022 8:30:17 AMToyota rozšířila od podzimu tým svých ambasadorů o vodního slalomáře Lukáše Rohana, běžkyni Kristiinu Mäki a para atletku ve sprintu a vrhu koulí Annu Luxovou.
12/22/2021 10:05:39 AMKolekce pro zimní olympijské hry v Pekingu bude z českých materiálů. Koncept Made in Czech Republic představuje proces výroby od českých technologií až po výrobu. Hlavním produktem je nová čepice Raškovka.
11/8/2021 7:25:30 PM