Black Friday chtějí využít dvě třetiny Čechů, e-shopy akci prodlužují
Původně jednodenní slevová akce se na českém trhu roztáhla i na celý měsíc. Při svých nákupech s ní počítají dvě třetiny nakupujících.
11/19/2024 11:00:00 AMPůvodně jednodenní slevová akce se na českém trhu roztáhla i na celý měsíc. Při svých nákupech s ní počítají dvě třetiny nakupujících.
11/19/2024 11:00:00 AMVánoce by letos měly být bohatší, tržby v maloobchodu rostou a pomáhá i růst reálných mezd.
10/22/2024 10:20:00 AMAž 54 % e-mailů tvoří na Seznamu marketingová sdělení, vyplývá z analýzy společnosti Ecomail a Seznam.cz.
4/29/2024 2:20:00 PMRok 2023 se nesl v přetrvávající ekonomické krizi. Cenotvorba se stala klíčová, nicméně od udržitelnosti se i přesto neustoupilo.
12/29/2023 7:40:00 AMDíky nové legislativě mají mít spotřebitelé letos větší jistotu, že budou nabízené slevy na Black Friday skutečné. E-shopy očekávají až trojnásobnou návštěvnost.
11/22/2023 10:30:12 AMFilm Europe slovenského podnikatele a vizionáře Ivana Hronce připravila na tento měsíc opět čtyřicetiprocentní slevu na svou online videotéku Edisonline. Akce končí se závěrem listopadu.
11/22/2023 7:05:25 AMAllegro uvádí těsně před nadcházejícím Black Friday novinku v podobě Záruky nejnižší ceny.
11/14/2023 3:50:24 PMNabídky Black Friday ovlivňují nákupní chování čtvrtiny české onlinové populace starší 15 let. Zájem o nákup zboží na Black Friday s přibývajícím věkem klesá, ukazuje průzkum Ressolution Group a Nielsen.
10/24/2023 7:10:55 AMKlarna si k letošnímu Black Friday připravila rozsáhlou marketingovou kampaň.
11/25/2022 7:20:45 AMBěhem slevové akce Black Friday, jež se koná kolem 25. listopadu, utratí čeští spotřebitelé zhruba sedm miliard korun.
11/9/2022 5:15:37 PM