Nejhodnotnější evropskou značkou je T-Mobile, nejsilnější Rolex
Brand Finance sestavila letošní žebříčky pro evropské značky. Značku s nejvyšší hodnotou má Deutsche Telekom, nejsilnější značkou se stala Rolex.
9/18/2024 11:15:00 AMBrand Finance sestavila letošní žebříčky pro evropské značky. Značku s nejvyšší hodnotou má Deutsche Telekom, nejsilnější značkou se stala Rolex.
9/18/2024 11:15:00 AMLetošnímu žebříčku nejhodnotnějších světových mediálních značek opět vévodí online společnosti. Nejsilnější je s náskokem Google před TikTokem, trojici uzavírá Facebook. Skokanem je LinkedIn, naopak padá Twitter. Z tradičních mediálních značek je nejsilnější Disney, ukazuje nový žebříček Brand Finance.
7/5/2023 7:20:06 AMReputace v oblasti udržitelnosti je u některých značek důležitější než u jiných, ukazuje nová studie Brand Finance.
3/23/2023 12:30:10 PM