Petr Hatlapatka: CTV reklama roste v zásahu i v ceně
O klíčových trendech ve videoreklamě a také o tom, jak Media Club reaguje na poptávku klientů po kvalitní videoreklamě, mluví Petr Hatlapatka z Media Clubu.
3/31/2025 7:20:00 AMO klíčových trendech ve videoreklamě a také o tom, jak Media Club reaguje na poptávku klientů po kvalitní videoreklamě, mluví Petr Hatlapatka z Media Clubu.
3/31/2025 7:20:00 AMNa chytrých televizích LG odstartovala ČSOB první 3D nativní CTV kampaň v Česku.
3/5/2025 5:25:00 PMSpojené týmy společností R2B2 a Caroda čítají 40 lidí a vytvářejí největší firmu na českém a slovenském trhu specializující se na reklamní technologie, říkají František Bauma a Roman Mura.
3/3/2025 7:30:00 AMSpolečnost Outbrain získala všechna potřebná regulační schválení k dokončení akvizice platformy Teads.
2/13/2025 2:45:00 PMTeads a LG Ad Solutions rozšiřují exkluzivní partnerství do střední a východní Evropy, včetně Česka.
1/28/2025 1:10:00 PMPlatforma Teads a provozovatel operačního systému Smart TV Vidaa USA rozšiřují a prodlužují své partnerství.
12/20/2024 7:40:00 AMVideo reklama na velkých obrazovkách chytrých televizorů (CTV) začíná zajímat i tuzemské zadavatele. Do dvou let by se její možnosti mohly více rozšířit, naznačilo setkání Adform a Tivio.
12/9/2024 7:15:00 AMHybrid otevřela nový reklamní prostor v CTV na televizorech značky Philips v regionu střední a východní Evropy.
12/4/2024 1:55:00 PMRetailová média pokračují v rychlém růstu na reklamním trhu. Český trh se snaží dohnat ten západní. Profesní sdružení SPIR představilo mapu retail médií na českém trhu.
11/4/2024 5:00:00 PMPřes 80 % domácností s připojenou televizí dává CTV přednost před klasickou lineární televizí.
10/27/2024 7:15:00 AM