Evropa se stává pro CTV nejrychleji rostoucím trhem
Přes 80 % domácností s připojenou televizí dává CTV přednost před klasickou lineární televizí.
10/27/2024 7:15:00 AMPřes 80 % domácností s připojenou televizí dává CTV přednost před klasickou lineární televizí.
10/27/2024 7:15:00 AMMedia Club poprvé ve svém inventory spustil programatickou Connected TV (CTV) kampaň skrze Google DV360.
10/15/2024 4:10:00 PMLetos by měly výdaje na reklamu meziročně růst o 10,5 %, celková hodnota přesáhne bilion dolarů.
8/28/2024 7:00:00 AMSpojením platforem Outbrain a Teads vznikne nezávislá reklamní síť, jež propojí 20 tisíc reklamních zadavatelů na více než 50 trzích.
8/7/2024 4:55:00 PMStále více zadavatelů si uvědomuje, že jejich produkce má dopad na životní prostředí, a to i v oblasti reklamní komunikace, říká šéf Teadsu Daniel Tvrz.
5/20/2024 6:55:00 AMV průběhu prvního čtvrtletí uvede Adform službu CTV cílení na několika trzích. Česko v první fázi mezi nimi ale nebude.
2/26/2024 6:50:00 AMMedia Club po nabytí většiny v Impression Media přichází od ledna s novými balíčky pro prodej online reklamy. Její ceny pak navyšuje v rozmezí od 5 % do 20 %.
12/12/2023 7:15:20 AMMedia Club spustil programatický nákup video reklamy v televizích připojených k internetu (CTV).
10/4/2023 3:15:36 PMProgramatická reklama se na českém trhu za roky značně posunula a dnes je často preferovanou volbou klientů, říká odborník David Bauckamnn.
9/12/2023 7:15:36 AMMedia Club registruje navýšení počtu reklamních kampaní v HbbTV. V meziročním srovnání se jejich počet v září a v říjnu navýšil o 80 procent.
11/21/2022 7:15:31 AM