Fofrtaška vyhrává zlato a bronz v soutěži Festival of Media
Kampaň Fofrtaška 2.0 vybojovala další ceny. Na mezinárodní soutěži Festival of Media brala zlato a bronz. Stala se jedinou českou kampaní, která v soutěži uspěla.
6/7/2024 6:40:00 AMKampaň Fofrtaška 2.0 vybojovala další ceny. Na mezinárodní soutěži Festival of Media brala zlato a bronz. Stala se jedinou českou kampaní, která v soutěži uspěla.
6/7/2024 6:40:00 AMMezinárodní soutěž mediální kreativity Festival of Media zveřejnila shortlistované práce. Česko v užších nominacích zastupuje kampaň Fofrtaška 2.0.
5/15/2024 10:05:00 AMPrvní tuzemskou letošní oceněnou prací na světovém reklamním festivalu Cannes Lions je kampaň pro Kaufland od agentur Omnicom Group.
6/20/2023 11:35:30 PMNa reklamním festivalu v Cannes mají šance na medailové umístění i některé české práce. Ve hře jsou ještě kampaně pro Kaufland a ČAP. Do užšího výběru se dostala i práce pro VZP.
6/20/2023 2:10:22 PMAsociace komunikačních agentur přijala do svých řad nového člena. Je jím reklamní agentura DDB Prague.
4/2/2023 8:10:01 AM