Gambrinus kampaní „Zralci na chmelu“ podporuje ležák
Gambrinus startuje novou kampaň „Zralci na chmelu“, v níž se poprvé zaměřuje na svůj třikrát chmelený ležák.
3/19/2024 9:20:00 AMGambrinus startuje novou kampaň „Zralci na chmelu“, v níž se poprvé zaměřuje na svůj třikrát chmelený ležák.
3/19/2024 9:20:00 AMVíce než polovina Čechů si alespoň jednou měsíčné zajde na čepované pivo. Plechovková a lahvová piva zase nakupuje přibližně polovina populace, ukazují národní data NADA.
2/26/2024 6:55:00 AMUdržitelnost je tématem rezonujícím napříč obory. Zapojují se do ní i pivní značky jak u nás, tak v zahraničí.
1/31/2023 5:55:54 PMNejlepší sportovní inovací je mobilní aplikace AC Sparta Praha, nejlepší fanouškovský zážitek přinesl brněnský univerzitní hokej, nejlepší sportovní obsah zase nabídl Czechteam.tv, partnerská aktivace se nejvíce podařila Gambrinusu a Olomoucký kraj bodoval s dětskou olympiádou. Tyto i další projekty ocenil první ročník soutěže Sport Alive Awards 2022.
10/5/2022 10:05:21 AMGambrinus představuje v kampani destinaci snů s názvem Kopakabrána. Spojuje se s Pavlem Horváthem a také s Yo Yo Bandem.
8/4/2022 2:00:19 PMGambrinus spouští novou kampaň, s níž chce připomenout, jak má vypadat dobře načepované pivo.
2/10/2022 12:00:32 PMGambrinus se rozhodl zorganizovat po českých hospodách amatérský turnaj v šipkách.
9/9/2021 7:20:19 AMPavel Horváth se již druhým rokem stává tváří podpory pivní značky Gambrinus v oblasti amatérského fotbalu.
7/29/2021 7:15:00 AM