Rádiím Impuls, Kiss nebo Hitrádiím se loni podařilo zvýšit tržby
Přední tuzemské soukromé rádiové stanice zvýšily v loňském roce tržby, ukazují jejich výsledky hospodaření za rok 2023.
8/21/2024 7:10:00 AMPřední tuzemské soukromé rádiové stanice zvýšily v loňském roce tržby, ukazují jejich výsledky hospodaření za rok 2023.
8/21/2024 7:10:00 AMNová data poslechovosti rádiových stanic ukazují na mírný pokles poslechovosti celoplošných stanic, naopak si polepšila nadregionální a regionální rádia. Kiss se poprvé dostal přes milion týdenních posluchačů. Nejvyšší podíl na trhu potvrdilo Rádio Blaník.
2/7/2024 11:00:00 AMPosluchači mohou posílat otázky, na které jim v programu odpolední show Hitrádio North Music odpovídá umělá inteligence (AI).
4/18/2023 2:00:32 PMDosavadní šéf programu Lukáš Ščurek z pozice odchází na vlastní žádost. Nahrazuje ho Andrea Hamová, která v rádiu pracuje více než sedm let.
4/11/2023 11:35:55 AMDlouhodobou strategií Hitrádií je budovat koncept feel good radia. Tomu proto přizpůsobila řadu změn, ve kterých budou pokračovat i letos, říká programový ředitel Michal Merenda.
2/14/2023 7:50:41 AMHome Credit startuje svou letošní kampaň. Zvyšuje mediální investice a rozšiřuje mediamix.
1/16/2023 2:30:22 PMNový ceník Radiohousu nepřináší podle ředitele národního obchodu Karla Frimla dramatické změny. V rozhovoru poskytuje detaily k jeho nastavení a ohlíží se i za vývojem na trhu rádiové reklamy v letošním roce.
11/29/2022 7:45:37 AMNejposlouchanějším celoplošným rádiem zůstává ČRo Radiožurnál. Druhý Impuls stabilizoval výsledky, nárůst si připsala Frekvence 1 a na Evropu 2 se dotahuje Blaník. Ukazují to nová data výzkumu Radioprojekt.
11/9/2022 11:00:02 AMRozhlasová skupina Media Bohemia a její reklamní prodejce Radiohouse zařazují do svého portfolia Rádio Contact Liberec.
6/9/2021 3:15:52 PMPokrytím Zlínského kraje se programový koncept postavený na regionálních stanicích Hitrádio rozšíří do celé republiky.
5/31/2021 9:35:14 AM