Valentýn se stává rodinným svátkem, slaví ho i děti
V Česku se svatý Valentýn stává spíše rodinným svátkem, kromě párů se do oslav čím dál častěji zapojují i děti.
2/14/2025 1:00:00 PMV Česku se svatý Valentýn stává spíše rodinným svátkem, kromě párů se do oslav čím dál častěji zapojují i děti.
2/14/2025 1:00:00 PMRoste počet věrných zákazníků online supermarketů, velké nákupy se stávají racionálnější.
11/29/2024 6:45:00 AMKošík rozšíří svou nabídku privátních značek, nově zařadí francouzské Casino, Naturalia a Monoprix.
11/27/2024 11:00:00 AMKošík představuje novou službu s názvem „Košík na recepci“ pro firemní zákazníky.
6/28/2024 1:00:00 AMKošík ve své grilovací kampani komunikuje zejména doručení chlazených ryb už od 48 hodin od výrobu.
6/14/2024 6:25:00 AMKošík zahájil expanzi na slovenský trh. Svou službu nabídne nejdříve v Bratislavě a Zvolenu, dalších šest měst přidá do konce roku.
6/3/2024 5:45:00 PM„Velké nákupy mají jezdit za vámi, ne vy za nimi,“ říká Košík ve své první celoplošné kampani.
5/1/2024 12:15:00 PMKošík prošel kompletním rebrandingem a zásadní změnou positioningu. S novou podobou expanduje do zahraničí.
4/11/2024 7:00:00 AMPodlinkovou komunikaci online supermarketu Košík nově vede Radek Janata.
3/20/2024 2:05:00 PMLetos chce Makro rozšířit alianci Můj obchod o 10 % na 770 členů. Zároveň bude expandovat i s novým konceptem Bonveno a rozvíjet spolupráci s Košíkem.
1/30/2024 11:30:00 AM