Ve světové PR soutěži získává zlato kampaň L’Oréalu
Na světových cenách World Public Relations and Communication Awards byla zlatem oceněná kampaň Effaclar Speed Run od La Roche-Posay společnosti L’Oréal.
11/21/2024 11:00:00 AMNa světových cenách World Public Relations and Communication Awards byla zlatem oceněná kampaň Effaclar Speed Run od La Roche-Posay společnosti L’Oréal.
11/21/2024 11:00:00 AMSignal Festival představil kromě audiovizuálního umění i na míru připravené partnerské aktivace.
10/14/2024 4:15:00 PMGrand Prix 22. ročníku soutěže Impact Czech Awards, která oceňuje práce integrovaného marketingu, si odnesla agentura Momentum za kampaň „I love důchod“ pro Komerční banku.
9/11/2024 12:05:00 AMNovou kampaní „Probuď svoje svěží já“ chce Garnier oslovit především mileniály. Využívá citace zákaznic i výsledky výzkumu spokojenosti.
8/6/2024 7:05:00 AMGarnier spouští ve spolupráci s Publicis Groupe vlastní profil na TikToku, cílí tak na mladé.
8/3/2024 8:00:00 AMV nové kampani Garnier ukazuje, jak šílené věci jsou lidé schopni dělat, když mají problémy s vlasy.
3/8/2024 2:55:00 PMInfluencerské aktivity pro všechny značky v České republice, na Slovensku a v Maďarsku obstarají agentury WS Czech a AMI Communications Slovakia.
12/4/2023 12:30:29 PMVe dvou výběrových řízeních si společnost L’Oréal vybrala na mediální a digitální spolupráci Publicis Groupe.
1/12/2023 7:15:59 AMZnačka vlasové kosmetiky se pustila do budování svého metaverza, pro avatary vytvořila první sérii účesů.
1/9/2023 7:20:12 AMMatrix, americká značka profesionální kosmetiky, uspořádala na smíchovské náplavce Matrix BBQ party.
9/15/2022 7:05:36 AM