Nejlepším sportovcem pro reklamu je stále Messi
Mezi nejlepší sportovce, které se hodí pro marketingové využití, se ve světě řadí přední fotbalisté. Olympiáda však pomůže i jiným disciplínám.
8/12/2021 7:30:18 AMMezi nejlepší sportovce, které se hodí pro marketingové využití, se ve světě řadí přední fotbalisté. Olympiáda však pomůže i jiným disciplínám.
8/12/2021 7:30:18 AMDalší díl seriálu Co ste hasiči se stal nejsledovanějším pořadem pátečního večera i celého dne, kdy ho zhlédlo 844 tiscí diváků starších 15 let. Finále zlatého Jiřího Prskavce sledovalo 301 tisíc, Lukáše Krpálka 375 tisíc.
7/31/2021 8:10:00 AMNejsledovanějším pořadem čtvrtečního večera se staly oba dva díly seriálu Kriminálka Anděl. Finále českých střelců sledovalo 282 tisíc diváků starších 15 let.
7/30/2021 7:45:00 AMNejsledovanějšími pořady pondělního večera se staly seriály Kriminálka Anděl a Malý pitaval z velkého města. Divácky se během dne prosadily i výkony prvních českých medailistů.
7/27/2021 7:45:00 AMLetní olympiádu v Tokiu připomínají ve svých kampaní olympijští partneři. Během sportovního klání se zapojí i do Olympijských festivalů v Praze a Brně či do CzechTeam.tv.
7/23/2021 7:30:06 AMČeský olympijský výbor připravil k letošní olympiádě nejen kampaň a Olympijské festivaly, ale i speciální televizní platformu, přibližuje marketingová ředitelka Petra Šubrtová.
7/22/2021 7:25:23 AMVyužívání olympijské symboliky i těmi, kdo nepatří mezi oficiální partnery, je nedílnou součástí každé olympiády.
7/20/2021 7:25:03 AMÚčastníci olympijských her v Tokiu před 56 lety se stali tváří letošní olympijské kampaně Skupiny ČEZ.
7/16/2021 9:55:30 AM