Bohemia Sekt: Ice 0 % je naším šestým „zero“ nápojem
Kategorie tzv. „zero“ produktů, tedy nápojů bez alkoholu, dlouhodobě celosvětově roste, zejména u mladých dospělých, říká Martin Fousek z Bohemia Sekt.
6/12/2024 1:15:00 PMKategorie tzv. „zero“ produktů, tedy nápojů bez alkoholu, dlouhodobě celosvětově roste, zejména u mladých dospělých, říká Martin Fousek z Bohemia Sekt.
6/12/2024 1:15:00 PMPropojení mezinárodních značek s lokálními tvůrci je u spotřebitelů vnímáno pozitivně, do komunikace to vnáší autenticitu i punc lokálnosti.
6/6/2023 7:00:37 AMProsecco Mionetto pokračuje ve své spolupráci s lokálními designéry. Letos se spojuje se značkou Silky Gang.
5/21/2023 7:20:40 AMŠumivá vína si nacházejí cestu na letní párty, k bazénu či na jiné společné akce, říká marketingový ředitel Bohemia Sekt Martin Fousek.
12/14/2022 7:20:30 AMProsecco se těší u českých spotřebitelů čím dál větší popularitě. Jeho spotřeba šestý rok po sobě roste. Každý dospělý vypije lahev ročně.
8/11/2022 7:25:02 AMProsecco Mionetto představuje limitovanou edici kabelek od designérky Lucie Kalousové a její značky Patrick Poppet.
6/26/2022 7:55:08 AMBohemia Sekt Ice se stal nejúspěšnější novinkou v historii firmy, během prvního roku uvedení na trh se prodalo přes milion lahví, říká marketingový ředitel Martin Fousek.
7/27/2021 12:30:00 PM