Lineární televize stále v Evropě předbíhá streaming a OTT
I přes růst sledovanosti digitálního videoobsahu se na evropském kontinentě drží lineární televize jako hlavní zdroj pro sledování videoobsahu.
2/16/2025 8:05:00 AMI přes růst sledovanosti digitálního videoobsahu se na evropském kontinentě drží lineární televize jako hlavní zdroj pro sledování videoobsahu.
2/16/2025 8:05:00 AMZdá se, že možnost vstoupit na nové trhy se zahraniční službou nebylo nikdy jednodušší. Zaklínadlo zvané AI zvládne i lokalizaci do češtiny. Přináší to ale některá úskalí.
1/23/2025 7:25:00 AMSe závěrem roku 2024 byla ukončena satelitní distribuce programů Stingray Classica a Stingray iConcerts. Díky tomu o ně přišli i klienti operátora Skylink, kde pokračují nadále pouze online.
1/10/2025 3:45:00 PMSpolečnost ModernTV, která provozuje internetovou platformu SledováníTV, se rozhodla ukončit aktivity na polském a chorvatském trhu. Plánuje posílit svou pozici v ČR i na Slovensku.
11/26/2024 1:30:00 PMRetailová média pokračují v rychlém růstu na reklamním trhu. Český trh se snaží dohnat ten západní. Profesní sdružení SPIR představilo mapu retail médií na českém trhu.
11/4/2024 5:00:00 PMPětiletý výhled vývoje výnosů na streamingovém trhu podle PwC naznačuje jen mírné navyšování výnosů z předplatného a naopak dvouciferný růst výnosů z reklamy.
9/3/2024 7:45:00 AMOnline služby působící na českém trhu (zdaleka nejen ty české) připravily v průběhu léta řadu novinek. Ty jsou přípravou na televizní podzim.
8/22/2024 7:25:00 AMZájem o sledování videoobsahu se dál znatelně zvyšuje, uvádí společnost České Radiokomunikace.
7/3/2024 6:55:00 AMNetflix i YouTube mají stále na evropském trhu video služeb nejvyšší podíl, s příchodem nových a i lokálních platforem se ale postupně snižuje.
5/15/2023 2:30:20 PMPo více než dvouleté odmlce se uskutečnila v německém Kolíně nad Rýnem největší evropská digitální konference DMEXCO. Jak ji viděl Pavol Lukáč z mediální agentury OMD, popisuje v dalším vydání rubriky Pohledem zevnitř.
9/29/2022 7:25:48 AM