V novém byznyse loni uspěly Starcom, PHD a Wavemaker
Žebříček COMvergence přináší pohled na přesuny rozpočtů a úspěšnost mediálních agentur a sítí mediálních agentur ve výběrových řízeních na českém trhu v roce 2024.
3/27/2025 8:15:00 AMŽebříček COMvergence přináší pohled na přesuny rozpočtů a úspěšnost mediálních agentur a sítí mediálních agentur ve výběrových řízeních na českém trhu v roce 2024.
3/27/2025 8:15:00 AMLetošní CES 2025 opět ukázal, jak rychle se technologie vyvíjejí a jak hluboce ovlivňují různé aspekty našeho života. Za největší technologickou konferencí se ohlíží Zuzana Horáková z Omnicom Media Group.
1/16/2025 12:30:10 PMSvůj řebříček mediálních agentur a sítí mediálních agentur za rok 2023 poskytla i Recma.
7/30/2024 7:05:00 AMZkušenosti s výpočtem uhlíkové stopy mediálního eventu popisuje Markéta Pavlíková.
6/20/2024 6:40:00 AMPlatba za impresi a ani metrika viditelné imprese už v dnešní době v digitální reklamě nestačí. Klíčová je pozornost, kterou reklama získává, píše Zuzana Horáková z Omnicom Media Group.
5/30/2024 6:55:00 AMKreativní průmysl může pomoct s osvětou principů udržitelnosti a změnu v přístupu si už tuzemské agentury začínají uvědomovat. Vyplynulo to z konference pořádané Vysokou školou kreativní komunikace.
12/7/2023 1:30:48 PMAnalytická, marketingová a na cloudovou technologii orientovaná agentura TRKKN je čtvrtou agenturou Omnicom Media Group na českém trhu.
11/20/2023 6:45:04 AMBěhem prázdnin spustila mediální agentura PHD ze skupiny Omnicom Media Group programatickou DOOH kampaň pro značku KFC. Tato kampaň byla automaticky řízena na základě aktuálních meteorologických dat
11/1/2023 1:10:41 PMV novém žebříčku mezinárodní společnosti Recma se podle velikosti investic klientů stala v roce 2022 největší mediální agenturou na českém trhu Knowlimits před agenturami OMD a PHD ze skupiny Omnicom.
7/24/2023 7:25:11 AMData získaná z měření uhlíkové stopy reklamních kampaní využije Komerční banka pro lepší plánování komunikace.
7/12/2023 11:30:13 AM