Vitana promuje kampaní novou řadu Chutě světa
Vitana přináší na trh nové produkty z řady Chutě světa. Chce tak nabídnout inspiraci ze světové kuchyně.
10/30/2024 6:20:00 AMVitana přináší na trh nové produkty z řady Chutě světa. Chce tak nabídnout inspiraci ze světové kuchyně.
10/30/2024 6:20:00 AMPro letošní grilovací sezónu uvádí Vitana čtyři novinky. Podpoří je kampaní, v níž se bude spolu s influencery věnovat etiketě na grilovačkách.
4/30/2024 6:35:00 AMHamé uvádí nové trvanlivé ochucené paštiky, do prodeje dává pět příchutí.
12/4/2023 6:40:15 AMHamé se svou značkou paštik Májka startuje spotřebitelskou soutěž o podepsané běžky Michala Krčmáře.
2/18/2023 7:50:25 AMZnačka baget, salátů, sendvičů a hotových polévek či pomázanek komunikuje na sociálních sítích a Seznamu.
7/17/2022 8:05:13 AMPaštiky Májka spouští kampaň s claimem „Koukejte mazat, ať něco zažijete“.
6/6/2022 3:15:05 PMSkandinávská značka Naturli‘, potraviny na rostlinné bázi, vstupuje na český trh. Novinku distribuuje Orkla Foods ČR a Slovensko a bude k dostání zatím na Rohlík.cz a Košík.cz
2/28/2022 1:55:40 PMVitana rozvíjí svůj komunikační koncept Gorilování, s nímž podporuje své výrobky na grilování. Tentokrát v kampani pracuje s písní Václava Neckáře.
4/26/2021 1:25:03 PMVitana reaguje na rostoucí oblibu biopotravin a uvádí na trhu řadu koření v bio kvalitě.
2/13/2021 8:20:04 AM