Nejbližší značky pro Čechy jsou Lidl, YouTube a Dr.Max
Až 13 % značek na tuzemském trhu vnímají Češi jako blízké, nejbližší jim je Lidl, YouTube nebo Dr.Max, vyplývá z průzkumu Ipsosu.
10/30/2024 7:00:00 AMAž 13 % značek na tuzemském trhu vnímají Češi jako blízké, nejbližší jim je Lidl, YouTube nebo Dr.Max, vyplývá z průzkumu Ipsosu.
10/30/2024 7:00:00 AMPenny spouští novou věrnostní kampaň pod názvem „Obří měkouši a deky“.
10/26/2024 8:15:00 AMPenny spouští osvětovou kampaň pro veřejnost. Chce ji spolu se záchranářem Markem Dvořákem proškolit v poskytování první pomoci.
8/30/2024 6:10:00 AMPenny spouští novou věrnostní kampaň s názvem „O chlup větší rodina“, za nasbírané body nabízí plyšové psy a kočky.
8/23/2024 3:00:00 PMObchodní řetězec Penny pověřil marketingovou agenturu Business Factory správou své komunikace na sociálních sítích.
7/8/2024 7:00:00 AMV letní věrnostní kampani nabízí Penny za nasbírané body zvýhodněné nože a kuchyňské dózy značky Vivess.
6/28/2024 9:40:00 AMPenny si ve výběrovém řízení na kreativu vybrala skupinu Publicis Groupe. Novou kreativu zajistí její agentura Leo Burnett.
6/17/2024 1:25:00 PMPo celý měsíc bude nyní mediální prostor patřit fotbalu. Pozornost, kterou si jednotlivé zápasy získají, chtějí využít i partneři šampionátu či národní reprezentace.
6/14/2024 6:30:00 AMŘetězec Penny uvádí k fotbalovému Euro 2024 novou kampaň Fotbal hezky česky.
6/13/2024 7:40:00 AMPřed blížícím se evropským fotbalovým turnajem připravil Penny fotbalovou hru.
6/6/2024 6:00:00 PM