Forbes vidí další cestu růstu v placeném onlinu
Pro další růst se vydavatel Forbesu orientuje především na digitál. Navýšit chce celkovou návštěvnost i příjmy z placeného obsahu. K tomu ale potřebuje rozšířit redakční tým.
6/30/2022 7:05:11 AMPro další růst se vydavatel Forbesu orientuje především na digitál. Navýšit chce celkovou návštěvnost i příjmy z placeného obsahu. K tomu ale potřebuje rozšířit redakční tým.
6/30/2022 7:05:11 AMDo druhé desetileté dekády vstupuje Forbes na českém trhu s novou strukturou managementu. CEO se stává Barbora Kročková, Petr Šimůnek odpovídá za strategii a tištěné produkty a online vede Zdravko Krstanov.
11/18/2021 10:15:20 AMForbes zavádí placenou digitální verzi svého časopisu a uvádí prémiový placený obsah na svém webu Forbes.cz.
5/4/2021 5:20:55 PM