Prazdroj bojuje s poklesem spotřeby lehčím pivem i třetinkou
Plzeňský Prazdroj hledá způsob, jak bojovat s klesající spotřebou piva. Jde na to produktovou inovací, novými formáty i prezentací v retailu.
3/28/2025 7:00:00 AMPlzeňský Prazdroj hledá způsob, jak bojovat s klesající spotřebou piva. Jde na to produktovou inovací, novými formáty i prezentací v retailu.
3/28/2025 7:00:00 AMAž 13 % značek na tuzemském trhu vnímají Češi jako blízké, nejbližší jim je Lidl, YouTube nebo Dr.Max, vyplývá z průzkumu Ipsosu.
10/30/2024 7:00:00 AMV kampani „Obrať proud“ pivovar Proud představuje svůj nový ležák, který reaguje na měnící se chuťové preference mladší generace.
4/2/2024 3:10:00 PMPo roce od převzetí bratry Staňkovými otevírá značka Botas svou první kamennou prodejnu.
3/11/2024 1:40:00 PMProud na trh přináší novinku v podobě ležáku s nižším obsahem alkoholu.
2/27/2024 7:00:00 AMPlzeňský pivovar Proud přichází se svou první video kampaní „Bez Proudu to nejsou Vánoce“.
11/14/2022 11:10:14 AM