Renault má devět cen z mezinárodního klání nativní reklamy
Nativní reklama na model vozu Renault Austral se stala nejúspěšnější tuzemskou nativní reklamou na mezinárodní soutěži Native Advertising Awards.
6/19/2024 11:00:00 AMNativní reklama na model vozu Renault Austral se stala nejúspěšnější tuzemskou nativní reklamou na mezinárodní soutěži Native Advertising Awards.
6/19/2024 11:00:00 AMZ výzkumu OMG Research pro automobilku Renault vyplynulo, že téměř polovina nakupujících, kteří zvažují koupi nového vozu, připouští nákup hybridní nebo elektrické varianty.
4/8/2024 7:05:00 AMV prvním letošním kvartálu byla inzertně nejsilnějším zadavatelem v segmentu automotive značka Toyota.
4/29/2021 9:55:01 AMHlavním prvkem kampaně je soutěž o více než dva tisíce cen a hlavní výhra v podobě Renaultu Clio RS Line.
12/16/2020 1:05:10 PM