Sklik rozšiřuje možnosti cílení na základě dat prvních stran
Integrace systému Boost.space do reklamního systému Sklik od Seznamu může výrazně rozšířit možnosti cílení na základě dat prvních stran, popisuje Jiří Udatný.
11/14/2024 12:10:00 PMIntegrace systému Boost.space do reklamního systému Sklik od Seznamu může výrazně rozšířit možnosti cílení na základě dat prvních stran, popisuje Jiří Udatný.
11/14/2024 12:10:00 PMPodíl investic do mobilní reklamy v Skliku v meziročním srovnání roste ve všech segmentech.
8/16/2023 7:25:46 AMNa středečním Sklik Expert fóru představil Seznam.cz ve své reklamní síti Sklik cílení lookalike.
6/7/2023 3:30:54 PMNové možnosti ve svém reklamním systému Sklik i rozvoj home page o sociální prvky představila na nedávném Sklik Expert fóru internetová jednička Seznam.cz.
6/27/2022 6:50:02 AMLetošní ročník konference PPC Restart částečně napověděl, na co se v budoucnosti musí PPC specialisté připravit, píše Tomáš Bolibruch z Omnicom Media Group.
11/18/2021 2:30:38 PMZásah videí na webech Seznamu se má vyrovnat Facebooku či Youtube. Cena videoreklamy na Seznamu není podle Petra Daneše ve srovnání s těmito platformami o tolik dražší.
6/10/2021 12:00:10 PMSpolečnost Seznam.cz připravila pro majitele e-shopů tipy na vánoční online inzerci.
11/11/2020 3:40:03 PM