Starobrno podpoří hospody i kampaní „Vymazlený Škopek“
Starobrno chce více pomáhat svým hospodám v regionu. Za tímto účelem spouští projekt „Vymazelná Hospoda“ i kampaň „Vymazlený Škopek“.
5/31/2024 8:15:00 PMStarobrno chce více pomáhat svým hospodám v regionu. Za tímto účelem spouští projekt „Vymazelná Hospoda“ i kampaň „Vymazlený Škopek“.
5/31/2024 8:15:00 PMBrněnské pivo uvádí obaly v novém designu, jemuž dominuje jednoduchost a prvky pojící s regionem.
4/9/2024 5:10:00 PMVíce než polovina Čechů si alespoň jednou měsíčné zajde na čepované pivo. Plechovková a lahvová piva zase nakupuje přibližně polovina populace, ukazují národní data NADA.
2/26/2024 6:55:00 AMStarobrno kampaní představí svou novinku – hořký ležák Bitr. Spolupracuje přitom s nově vzniklou kreativní agenturu Dentsu McGarryBowen.
4/27/2021 12:20:43 PMStarobrno chce v nové kampani „Buďte v Poho“ inspirovat lidi ke klidu a užívání si života s blízkými.
4/21/2021 11:25:46 AMOd ledna letošního roku zajišťuje PR servis pro značky skupiny Heineken na českém trhu agentura Ogilvy.
1/28/2021 1:40:44 PMZnačka Pilsner Urquell byla v prvním pololetí letošního roku podle monitoringu Nielsen Admosphere také nejsilnějším pivním reklamním zadavatelem.
8/16/2020 7:45:00 AMStarobrno přichází s novou letní kampaní na podporu svých nedávno uvedených řemeslná piva.
6/5/2020 3:00:03 PMNejedna značka na českém trhu promptně zareagovala na současnou situaci a připravila novou kampaň na dálku.
4/15/2020 3:15:24 PM