Televize přijde na Slovensku o pozici reklamní jedničky
Investice do reklamy na internetu poprvé podle odhadu agentury Unimedia těsně předběhnou televizní investice. Online za poslední dekádu rostl o 117 %.
2/23/2025 8:20:00 AMInvestice do reklamy na internetu poprvé podle odhadu agentury Unimedia těsně předběhnou televizní investice. Online za poslední dekádu rostl o 117 %.
2/23/2025 8:20:00 AMNejsilnější mediální agenturou na Slovensku zůstává podle velikosti tržeb Unimedia. Deset největších mediálních agentur zvýšilo loni tržby meziročně o 17 %.
9/28/2024 8:05:00 AMNejvyšší tržby na slovenském trhu mediálních agentur mají Unimedia, ZenithMedia a Wavemaker Slovakia. Přinášíme přehled mediálních agentur podle výsledků v roce 2021.
10/22/2022 8:15:51 AMKofola spouští svou letošní zamilovanou kampaň, v níž podpoří variantu s méně cukru.
2/18/2022 8:10:52 AMČisté investice do reklamy ve slovenských médiích se loni meziročně zvýšily o 10,7 %. Polepšily si TV, online a rádio. Také výhled pro letošní rok je optimistický. Odhad růstu podle agentury Unimedia je ale nižší, než byl v roce 2021.
1/29/2022 8:05:42 AMPřezdívky, kterými se mezi sebou partneři oslovují, se staly motivem letošní zamilované kampaně značky Kofola.
3/17/2021 10:10:30 AM