Síť X pod Muskem každým rokem ztrácí na reklamě
X, dříve známá jako Twitter, si loni z reklamy připsala téměř o polovinu méně než předcházející rok. Letos by měly její příjmy ještě klesnout.
11/10/2024 7:50:00 AMX, dříve známá jako Twitter, si loni z reklamy připsala téměř o polovinu méně než předcházející rok. Letos by měly její příjmy ještě klesnout.
11/10/2024 7:50:00 AMLidé starší 60 let se postupně přesouvají k digitálnímu obsahu, značky na to však zatím neumí reagovat.
10/18/2024 12:05:00 AMPlatforma pro sdílení zvuku Spotify zvyšuje díky reklamě v podcastech tržby, které podle odhadu WARC poprvé překročí 2 miliardy USD. Záměrem platformy je také zapojovat ve větší míře video formáty.
9/22/2024 8:15:00 AMDva z pěti spotřebitelů na světě patří mezi aktivní hráče. Zadavatelé však reklamní příležitost příliš nevyužívají.
9/1/2024 8:05:00 AMLetos by měly výdaje na reklamu meziročně růst o 10,5 %, celková hodnota přesáhne bilion dolarů.
8/28/2024 7:00:00 AMGlobálně by měla reklama v podcastech dosáhnout letos hodnoty čtyř miliard dolarů. K oslovení nových posluchačů může pomoci YouTube.
8/14/2024 7:00:00 AMZnačky, kterým se podaří začlenit do svých produktů a služeb určitý rituál, dokážou navázat se spotřebiteli bližší emocionální vztah.
7/22/2024 2:55:00 PMPozornost hraje klíčovou roli v efektivitě reklamních sdělení. Investice do reklamy na dražších mediálních platformách s vyšší pozorností se proto podle studie WARC vyplatí.
4/7/2023 7:30:34 AMGlobální studie o mediálním chování generace Z od organizace WARC odhaluje několik trendů.
10/9/2022 8:05:59 AMZnačky budou ve druhém pololetí pokračovat v reklamních investicích, zpomalení ale očekává sdružení WARC v roce 2023.
8/25/2022 7:35:14 AM