Super Bowl: Reklamy ovládly celebrity, humor a nostalgie
Letošní reklamy na Super Bowl byly o poznání méně kontroverzní než dříve, vyplývá z analýzy agentury Ipsos.
3/5/2025 7:00:01 AMLetošní reklamy na Super Bowl byly o poznání méně kontroverzní než dříve, vyplývá z analýzy agentury Ipsos.
3/5/2025 7:00:01 AMI přes růst sledovanosti digitálního videoobsahu se na evropském kontinentě drží lineární televize jako hlavní zdroj pro sledování videoobsahu.
2/16/2025 8:05:00 AMSpotřebitelé stráví denně na svém mobilním telefonu 3,5 hodiny, největší nárůst času zaznamenaly AI chatboti.
2/15/2025 7:15:00 AMV oblasti pronájmů dominují v České republice sektory jako móda, jídlo a nápoje (F&B) a smíšené zboží.
1/17/2025 7:15:00 AMNa konferenci Data Restart se mluvilo o přínosech vyhodnocování marketingových aktivit pomocí Marketing mix modelingu.
11/19/2024 1:00:00 PMAž 13 % značek na tuzemském trhu vnímají Češi jako blízké, nejbližší jim je Lidl, YouTube nebo Dr.Max, vyplývá z průzkumu Ipsosu.
10/30/2024 7:00:00 AMČeský startup vyvinul virtuálního asistenta pro social media manažery a influencery. Poradí, jak vylepšit výkon na sociálních sítích.
10/9/2024 7:20:00 AMKonferenci Analytics Summit v německém Hamburgu přináší TRKKN, nabídne program pro největší analytickou komunitu v Evropě.
8/19/2024 3:40:00 PMV prvním pololetí letošního roku oslovil v e-mail marketingu nejvíce české spotřebitele 29. únor.
8/4/2024 8:05:00 AMDva z pěti e-shopařů jsou úplní nováčci. Nejčastěji vznikají e-commerce projekty v oblasti hobby a zvelebování domácnosti.
7/29/2024 7:00:00 AM