Seznam.cz zpřesňuje reklamní cílení, využívá nové technologie
Během posledního roku Seznam.cz zcela přepracoval metodu, jak identifikuje zájmy uživatelů, popisuje Jiří Udatný.
2/17/2025 7:15:00 AMBěhem posledního roku Seznam.cz zcela přepracoval metodu, jak identifikuje zájmy uživatelů, popisuje Jiří Udatný.
2/17/2025 7:15:00 AMVýzkum čtenosti Media projekt chce lépe reflektovat realitu mediálního trhu a přinést co nejpřesnější data o kvalitě čtení.
2/7/2025 9:35:00 AMUmělá inteligence se stává klíčovým faktorem pro zlepšování zákaznického zážitku a optimalizaci provozu, zaznělo na letošní konferenci Retail in Detail.
12/7/2024 8:00:00 AMPříští rok přinese podle reportu skupiny Worldcom Public Relations PR profesionálům nemalé výzvy. Jaké to budou?
11/28/2024 6:50:00 AMRobotické sekačky Husqvarna dokážou napodobit tři choreografie oslavy gólů, inspirované fotbalovými legendami.
6/17/2024 12:10:00 AMV reálném čase se promítají na digitálních CLV v pražském metru aktuální informace z vývoje hokejových zápasů.
5/24/2024 7:05:00 AMZavádění nových technologií do retailu není snadné, ale nakonec se vyplatí. I to zaznělo k automatizaci a využití umělé inteligence na letošní konferenci Retail Summit.
4/2/2024 7:05:00 AMStále více vydavatelů podniká kroky k tomu, aby k jejich článkům neměli přístup roboti typu ChatGPT nebo Bard.
12/3/2023 7:20:00 AMSazka založila novou divizi Zákaznické zkušenosti, jejím ředitelem se stává David Schenk.
11/29/2023 6:50:09 AMLetošní konference Procurement Forum se zaměřila především na inovace, digitalizaci, udržitelnost, lidi a firemní kulturu.
11/22/2023 2:40:21 PM