Sklik rozšiřuje možnosti cílení na základě dat prvních stran
Integrace systému Boost.space do reklamního systému Sklik od Seznamu může výrazně rozšířit možnosti cílení na základě dat prvních stran, popisuje Jiří Udatný.
11/14/2024 12:10:00 PMIntegrace systému Boost.space do reklamního systému Sklik od Seznamu může výrazně rozšířit možnosti cílení na základě dat prvních stran, popisuje Jiří Udatný.
11/14/2024 12:10:00 PMPokud uživatel nesouhlasí se zpracováním dat a chce web navštívit a procházet ho bez reklamy, měl by za to zaplatit. Economia se přidává k dalším provozovatelům českého internetu, kteří zavádějí consent wall.
11/12/2024 7:00:00 AMMediální agentura z portfolia firem Karla Komárka oslovovala potenciální klienty.
11/7/2024 11:20:00 PMJe velice důležité, aby zadavatelé kladli důraz na kvalitu zpracování a segmentaci svých vlastních dat, píše Jakub Novotný ze Seznamu v reakci na nový postoj Googlu ve věci cookies třetích stran.
8/6/2024 7:30:00 AMTechnologický gigant ustupuje od svých záměrů s odklonem od cookies třetích stran v prohlížeči Chrome. Podle části expertů by se ale měl obor i tak připravovat na změny.
7/26/2024 7:00:00 AMKonec podpory cookies třetích stran otevře cestu pro hyperpersonalizaci spočívající v přizpůsobení obsahu a nabídek na základě podrobných a přesných dat o zákaznících, myslí si Břetislav Strnad.
7/18/2024 7:05:00 AMZastupitelství Media Club rozšířilo nabídku svého inventory pro prodej videoreklamy o Canal+. Přináší sportovní obsah a také kvalitu zásahu, říká Petr Hatlapatka.
5/27/2024 7:40:00 AMSociální síť staví do popředí schopnosti umělé inteligence, které mají zefektivnit marketing.
5/26/2024 8:00:00 AMMichal Benatzky z e-shopové platformy Upgates připravil souhrn kroků pro e-shopy před ukončením podpory cookies třetích stran.
5/14/2024 12:15:00 AMSkupina GroupM uvedla na český trh systém kontextové reklamy VOX AI-Vision Platform.
3/27/2024 1:20:00 PM