Největším inzerentem v segmentu hotelů je Green Paradise
Výzkumná agentura Nielsen připravila přehled nejsilnějších inzerentů ze segmentu hotelů.
7/10/2024 10:00:00 AMVýzkumná agentura Nielsen připravila přehled nejsilnějších inzerentů ze segmentu hotelů.
7/10/2024 10:00:00 AMV prvním čtvrtletí letošního roku zatím do inzerce z hobby marketů nejvíce investoval Mountfield.
5/7/2023 8:20:23 AMInvestice do online reklamy v tuzemsku v roce 2022 meziročně vzrostly o 18 % a vystoupaly na 57 mld. Kč. Podle profesního sdružení SPIR je online nejsilnějším mediatypem na českém trhu.
4/17/2023 10:00:46 AMV segmentu klenotů a bižuterie patřila v období leden až květen k nejsilnějším inzerentům Pandora.
7/19/2022 11:00:36 PMReklamní trh se v roce 2021 zotavil z dopadů pandemie covid-19 a ve srovnání s rokem 2020 zaznamenal podle monitoringu AdIntel 8% růst investic do nadlinkových médií.
3/24/2022 12:25:02 PMPodle monitorovaných ceníkových cen inzerce je letos nejsilnějším zadavatelem v segmentu obuvi řetězec CCC.
12/13/2021 4:10:18 PMV prvním pololetí 2021 byla inzertně nejsilnější značkou Nintendo, mezi produktovými značkami pak hra Forge of Empires.
8/18/2021 7:15:34 AMV prvním letošním kvartálu byla inzertně nejsilnějším zadavatelem v segmentu cukrovinek společnost Ferrero. Nejvíce byla vidět značka Kinder.
4/26/2021 7:25:38 AM