České e-shopy odolávají zahraničním tržištím
Oproti marketplaces uhájí tuzemské e-shopy až dvě třetiny obratu e-commerce.
3/27/2025 7:10:00 AMOproti marketplaces uhájí tuzemské e-shopy až dvě třetiny obratu e-commerce.
3/27/2025 7:10:00 AMZačátek roku v e-shopech přinesl meziročně výrazně vyšší průměrné útraty spotřebitelů za zboží.
3/17/2025 6:50:00 AMAlespoň jednou za poslední rok nakoupilo na internetu 86 % Čechů, v Evropské unii je to jen 77 %.
3/13/2025 1:25:00 PMV Evropě se stává výhradním prodejce značky Diane von Furstenberg Zalando, partnerství bude komunikovat marketingovou kampaní.
2/21/2025 10:15:00 AMObrat Ecomailu meziročně vzrostl o 38 % na 157 milionů korun, počet platících zákazníků se zvýšil o 34 %.
2/20/2025 6:55:00 AMPodle předpovědi společnosti PPC Profits by měly útraty českých domácností v online prostředí tento rok dále růst, tempo růstu však zpomalí.
2/19/2025 6:55:00 AMTrh české e-commerce čekají zásadní změny a marketplaces v nich budou hrát stále důležitější roli.
2/18/2025 7:15:00 AMMall.cz k 31. březnu skončí jako samostatný e-shop, čeká ho podobný osud jako CZC.cz, přesune se na platformu Allegro.
2/14/2025 12:35:00 PMTuzemské e-shopy se stále více prosazují v západní Evropě, nejvíce objednávky rostou z Rakouska a Německa.
2/13/2025 12:45:00 PMV lednu si na své přijdou v e-commerce zejména prodejci potřeb pro fitness či domácnost.
1/27/2025 1:05:00 PM