E-mailing se musí vyrovnat s bezpečností i roboty
Zásadní změny v zabezpečení a robotické interakce ovlivní e-mailing i tento rok.
2/23/2025 8:15:00 AMZásadní změny v zabezpečení a robotické interakce ovlivní e-mailing i tento rok.
2/23/2025 8:15:00 AMObrat Ecomailu meziročně vzrostl o 38 % na 157 milionů korun, počet platících zákazníků se zvýšil o 34 %.
2/20/2025 6:55:00 AMZa výrazně nepřesnější „housnumera" považuje v současnosti Jakub Olexa z Mailkitu používané klíčové metriky jako open rate a click rate. „Realita je jiná a je zcela zásadní, abyste se neopíjeli rohlíkem," uvedl na konferenci E-mail Restart.
1/30/2025 7:15:00 AMReklamní e-maily v souvislosti s Black Friday už firmy neodesílají jen v pátek, ale také hlavně ve středu a v neděli, ukazují data Mailkitu.
12/15/2024 8:10:00 AMFalešná kliknutí dramaticky rostou, výrazný vzestup byl zaznamenán v druhém říjnovém týdnu, upozorňuje Mailkit.
10/21/2024 9:40:00 AMEcomail pořádá v pondělí 16. září 2024 v Holiday Inn Prague v Praze na Pankráci školení o e-mail marketingu. Nabízí varianty školení základů i pro pokročilejší e-shopaře.
9/13/2024 7:00:00 AMV prvním pololetí letošního roku oslovil v e-mail marketingu nejvíce české spotřebitele 29. únor.
8/4/2024 8:05:00 AMDo české společnosti Mailkit přichází Josephine Skinner, jež dříve působila v konkurenčním Mailchimpu.
6/19/2024 6:35:00 AMMarketéři by se měli zaměřit na měření faktických cílů, které jim přináší výsledky, myslí si Jakub Olexa, ředitel společnosti Mailkit.
6/13/2024 7:00:00 AMAž 54 % e-mailů tvoří na Seznamu marketingová sdělení, vyplývá z analýzy společnosti Ecomail a Seznam.cz.
4/29/2024 2:20:00 PM