Vánoční e-maling ohrožuje nárůst falešných kliknutí
Falešná kliknutí dramaticky rostou, výrazný vzestup byl zaznamenán v druhém říjnovém týdnu, upozorňuje Mailkit.
10/21/2024 9:40:00 AMFalešná kliknutí dramaticky rostou, výrazný vzestup byl zaznamenán v druhém říjnovém týdnu, upozorňuje Mailkit.
10/21/2024 9:40:00 AMV prvním pololetí letošního roku oslovil v e-mail marketingu nejvíce české spotřebitele 29. únor.
8/4/2024 8:05:00 AMAž 54 % e-mailů tvoří na Seznamu marketingová sdělení, vyplývá z analýzy společnosti Ecomail a Seznam.cz.
4/29/2024 2:20:00 PMPodle statistik společnosti Mailkit je aktivita botů v e-mail marketingu na vzestupů, za posledních pět se zvýšila až o desítky procent.
1/24/2024 6:00:00 PMPočet cílených phishingových útoků v České republice se oproti loňskému roku zvýšil o 70 procent.
10/31/2023 4:15:41 PMHromadné e-maily jsou na vzestupu. Podle Seznamu se jejich počet zvýšil za posledních pět let o 32 %.
4/27/2023 6:40:19 AMInnogy kampaní komunikuje svůj produkt Optimal. Její součástí je i newsletter s dynamicky generovaným personalizovaným videem.
5/7/2021 11:00:06 AM