Většina spotřebitelů vnímá udržitelnost firem jako greenwashing
Více než polovina si myslí, že aktivity firem v oblasti udržitelnosti jsou pouhým greenwashingem.
10/5/2024 7:50:00 AMVíce než polovina si myslí, že aktivity firem v oblasti udržitelnosti jsou pouhým greenwashingem.
10/5/2024 7:50:00 AMJak zaujmout spotřebitele reklamním sdělením nebo diváky u televize vědeckými novinkami? Na to odpovídal letošní ročník konference Communication Summit.
6/11/2024 9:15:00 PMEvropská směrnice Green Claims má zamezit klamavým tvrzením o „zelených“ produktech. Co bude pro komunikaci firem a jejich produktů znamenat, shrnuje Markéta Pavlíková.
4/10/2024 1:00:00 PMPřinášíme přehled vybraných novinek za posledních několik týdnů, které se pojí k udržitelnosti. Na co se mají firmy připravit?
3/5/2024 4:15:00 PMPro marketéry je stále obtížnější vyhnout se pasti zvané greenwashing. Na co všechno si mají marketéři dávat pozor, shrnul webinář, jehož závěry i záznam přinášíme.
6/29/2023 1:10:09 PMJaké komunikaci se vyvarovat na poli udržitelnosti, aby se firmy nedopouštěly greenwashingu, ukázalo setkání OMG Sustainability.
6/14/2023 7:05:41 AMAž 53 % firemních tvrzení podává o udržitelnosti vágní, či dokonce zavádějící informace, plyne to ze zjištění Evropské komise.
5/25/2023 7:10:07 AM