Nejhodnotnější evropskou značkou je T-Mobile, nejsilnější Rolex
Brand Finance sestavila letošní žebříčky pro evropské značky. Značku s nejvyšší hodnotou má Deutsche Telekom, nejsilnější značkou se stala Rolex.
9/18/2024 11:15:00 AMBrand Finance sestavila letošní žebříčky pro evropské značky. Značku s nejvyšší hodnotou má Deutsche Telekom, nejsilnější značkou se stala Rolex.
9/18/2024 11:15:00 AMLetošnímu žebříčku nejhodnotnějších světových mediálních značek opět vévodí online společnosti. Nejsilnější je s náskokem Google před TikTokem, trojici uzavírá Facebook. Skokanem je LinkedIn, naopak padá Twitter. Z tradičních mediálních značek je nejsilnější Disney, ukazuje nový žebříček Brand Finance.
7/5/2023 7:20:06 AMNejhodnotnější značkou světa je Apple, ukazuje žebříček 100 nejhodnotnějších značek světa BrandZ, který sestavuje výzkumná společnost Kantar.
6/14/2023 2:05:47 PMPodle studie PwC se hodnota největších světových firem propadla nejvíce od krizového roku 2009. Jedničkou zůstává Apple.
5/17/2023 6:55:09 AMReputace v oblasti udržitelnosti je u některých značek důležitější než u jiných, ukazuje nová studie Brand Finance.
3/23/2023 12:30:10 PMPočty sledujících nebo interakcí neříkají nic o tom, jak lidé influencera vnímají. I k tomu by se mělo při výběru influencerů přihlížet, píše Petr Tomáš z GroupM.
3/15/2023 12:00:15 PMNejhodnotnější firmou na světě je americká společnost Apple. V první trojici se umístilo také Saudi Aramco a Microsoft.
1/7/2023 8:30:16 AMApple si udržuje pozici nejlepší globální značky desátý rok v řadě. Vyplývá to z aktualizovaného žebříčku Interbrands 2022.
11/5/2022 7:30:18 AMHodnota největších světových značek za uplynulý rok dále rostla, nejhodnotnější značkou se stal Apple, ukazuje nový žebříček BrandZ od agentury Kantar.
6/15/2022 2:50:09 PMPodle nového žebříku nejhodnotnějších světových značek se trojice Apple, Amazon a Google udržuje na prvních místech. Nejrychleji rostoucí značkou je TikTok.
1/28/2022 7:35:40 AM