Mafra na sociálních sítích navýšila počet impresí o polovinu
Nová strategie skupiny Mafra na sociálních sítích se projevila v nárůstu impresí značek skupiny v loňském roce o 49 %.
2/24/2025 1:15:00 PMNová strategie skupiny Mafra na sociálních sítích se projevila v nárůstu impresí značek skupiny v loňském roce o 49 %.
2/24/2025 1:15:00 PMTržby z placeného internetového obsahu iDnes Premium by měly podle plánu společnosti Mafra letos růst až o pětinu. „Je to ambiciózní cíl, ale placenému obsahu věříme,“ říká k výhledu pro letošní rok předseda představenstva Michal Hanák.
1/20/2025 7:15:00 AMMafra rozšiřuje portfolio svých zastupovaných webů v kultuře. Dohodla se s provozovateli webů Kinobox.cz a Divadelní noviny.cz.
7/22/2024 11:00:00 AMZpravodajský portál iDnes.cz mění po několika letech svou podobu. V první fázi prošla změnou domovská stránka iDnes.cz a její hlavní části.
4/16/2024 2:05:00 PMZpravodajské weby zaznamenaly také v loňském roce nižší návštěvnost než v roce předcházejícím. Nejnavštěvovanějším zpravodajským webem zůstávají Seznam Zprávy.
1/17/2024 7:05:00 AMVydavatel deníků MF Dnes, Lidové noviny a Metro loni mírně zvýšil tržby, zůstal ale ve ztrátě. Tu se podařilo meziročně snížit, přesto firma předpokládá, že i letošní rok bude ztrátový.
7/17/2023 7:00:16 AMPo 25 letech opouští Mafru Naděžda Petrová. Post šéfredaktora serveru iDnes.cz po ní převezme Matyáš Kaiser.
2/28/2023 2:30:04 PMSeznam.cz se stal i v roce 2022 nejsilnějším provozovatelem českého internetu. Jeho zpravodajské weby Seznam Zprávy a Novinky byly zároveň nejnavštěvovanějšími v kategorii zpravodajství, ukazují data měření NetMonitor.
1/3/2023 1:00:06 PMBabišova kandidatura v počtu výstupů překonala dvouměsíční komunikaci Pavla, ukazuje nový projekt Mediální obraz.
11/11/2022 6:55:26 AMMafra na svém internetovém portfoliu otestovala využití identifikátoru Czech Ad ID. Test ukázal, že s jeho pomocí lze zacílit na přihlášené uživatele, nakoupit imprese i řídit frekvenci kampaní.
6/28/2022 1:15:27 PM