Petr Hatlapatka: CTV reklama roste v zásahu i v ceně
O klíčových trendech ve videoreklamě a také o tom, jak Media Club reaguje na poptávku klientů po kvalitní videoreklamě, mluví Petr Hatlapatka z Media Clubu.
3/31/2025 7:20:00 AMO klíčových trendech ve videoreklamě a také o tom, jak Media Club reaguje na poptávku klientů po kvalitní videoreklamě, mluví Petr Hatlapatka z Media Clubu.
3/31/2025 7:20:00 AMSkupina Prima spouští knihovnu videí, kterou mohou její partneři umístit k vlastním médiím. Za to, že odkaz na službu Prima Play i s reklamou vloží na své stránky, jim Prima zaplatí 30 %. Nový produkt pro prodej videoreklamy označuje Prima za revoluční.
9/30/2024 7:00:00 AMTaké tematické stanice zastupované společností Atmedia se potýkají se zaplněností svého reklamního prostoru. Umístit nemohou až pětinu poptávaných GRPů.
9/4/2024 7:10:00 AMVýnosově nejsilnější hráč komerčního TV trhu zaznamenává neoslabující tlak na svůj reklamní prostor. Někteří klienti už proto jednají o rezervacích pro své dodatečné investice. Už teď je jisté, že se cena TV reklamy znovu zvýší. Ve hře je také změna cílové skupiny pro rok 2025.
6/11/2024 7:05:00 AMZastupitelství Media Club rozšířilo nabídku svého inventory pro prodej videoreklamy o Canal+. Přináší sportovní obsah a také kvalitu zásahu, říká Petr Hatlapatka.
5/27/2024 7:40:00 AM